1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. Toya

Toya
Kontakt

Toya Obsługa klienta

Average: 1.5 (4 votes)

Toya jest operatorem działającym głównie na terenie województwa łódzkiego, a właściwie samej Łodzi i kilku okolicznych miejscowości. Poza tym telewizję i internet od firmy Toya można odbierać też w Krakowie, Piszu, Mysłowicach i Przemyślu.

To niewielki dostawca, który jednak cieszy się dość dobrymi ocenami i wysokimi notami za obsługę telefoniczną, co zdecydowanie stanowi spore osiągnięcie, kiedy większe sieci telewizji kablowej zdecydowanie w tym obszarze niedomagają. Ważna sprawa – jeśli nie możesz dodzwonić się na infolinię, możesz na stronie zostawić prośbę o kontakt – konsultant oddzwoni do Ciebie we wskazanych godzinach.

Toya

 

Toya Kontakt telefoniczny

Kontakt z dostawcą telewizji kablowej, internetu i telefonu jest absolutnie kluczowy, ponieważ nikt nie chce godzić się na przerwy w dostawie sygnału albo niejasności z fakturami. Dlatego, jeśli chcesz się skontaktować z firmą Toya, najwygodniej będzie zrobić to przez telefon.

Infolinia Toya jest dostępna codziennie, również w weekendy, w godzinach od 8 do 22. Numer telefonu na infolinię Toya to 42 6333 888 (jest to numer o standardowej opłacie, dostępny z każdego telefonu).

Poza nim lokalne biura obsługi abonenta dysponują własnymi numerami telefonów, jednak z praktycznego punktu widzenia nie są w stanie i tak zapewnić lepszej obsługi niż główna infolinia Toya.

Dzwoniąc na infolinię Toya, możesz sprawdzić status usług, zapytać o swoją bieżącą umowę albo ofertę przedłużenia lub rozbudowy obecnego pakietu. Konsultanci na infolinii będą mieli również dostęp do Twoich archiwalnych i bieżących faktur oraz adnotacji o jakichkolwiek dodatkowych opłatach, jeżeli więc masz problem z opłaceniem rachunku albo rozliczeniem z Toya, infolinia powinna być pierwszym sposobem kontaktu z dostawcą.

 

Infolinie & Telefony do Toya

Na infolinii możesz także zgłosić awarię i uzyskać pomoc techniczną na przykład w zakresie samodzielnej konfiguracji sprzętu dostarczonego przez firmę. Jeśli doświadczasz braku sygnału, zgłoś to telefonicznie, a Toya wyśle na miejsce technika, który sprawdzi przyczyny problemów.

Infolinia Toya działa dość długo, ale nie oferuje obsługi całodobowej, co bywa problematyczne, ale nadal jest to szybszy sposób kontaktu niż wysyłanie wiadomości. Konsultanci mają dostęp do wielu informacji o stanie usług w poszczególnych miastach i często już w czasie rozmowy telefonicznej będą w stanie rozwiązać liczne problemy.

Pamiętaj jednak, że jeśli dzwonisz w sprawie konkretnej umowy albo chcesz złożyć reklamację związaną z jakąś fakturą, to warto znać numery tych dokumentów. Wprawdzie konsultant Toya może je odszukać w systemie, ale jeśli będziesz umiał określić, czego dokładnie dotyczy Twój problem, to cała rozmowa będzie znacznie krótsza i mniej stresująca.

Pamiętaj też, że Toya nie jest dużym dostawcą, więc konsultantów na infolinii jest relatywnie niewielu, więc szybsze załatwienie sprawy pozwala sprawnie przystąpić do działania

Datos empresa

Comments
Póki wszystko działa - naprawdę dobra firma.