1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Pekao

Pekao
Kontakt

kontakt z Centrum Obsługi Klienta Bank PEKAO

Average: 2.5 (11 votes)

Bank Pekao, czyli Bank Polska Kasa Opieki, powstał w 1929 roku, z inicjatywy Ministerstwa Skarbu, pierwotnie miał być instytucją świadczącą usługi głównie tym Polakom, którzy przebywali wówczas na emigracji. Na przestrzeni lat bank ulegał olbrzymim zmianom, z których największa – prywatyzacja – rozpoczęła się w 1998 roku.

Dziś Bank Pekao posiada bogatą ofertę dla klientów indywidualnych (konta, pożyczki, inwestycje, ubezpieczenia), przedsiębiorców, mikrofirm, małych i średnich firm oraz dla korporacji.

Telefony Pekao Bank

 

Pekao24 Bezpłatna Infolinia

Klienci indywidualni mogą skontaktować się z bankiem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii: +48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), numer ten czynny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Po uzyskaniu połączenia należy wybrać tonowo odpowiednią cyfrę, która przełączy nas bezpośrednio do działu, z którym chcemy rozmawiać.

  • wybierając numer 1, będziemy mogli zastrzec kartę.
  • numer 2 połączy nas z serwisem transakcyjnym.
  • pod numerem 3 zapoznamy się z ofertą banku.
  • pod numerem 4 uzyskamy pomoc dotyczącą obsługi kart.
  • wybierając numer 5 otrzymamy informacje dotyczące kredytu hipotecznego.
  • a jeśli chcemy załatwić jeszcze inną sprawę, to wciśnięcie 0 połączy nas z konsultantem.

Pisemny kontakt z bankiem Pekao możliwy jest na adres: info@pekao.com.pl, a także online (zakładka Kontakt Online na stronie internetowej), poprzez logowanie do bankowości elektronicznej Pekao24 lub poprzez chat. W dziale tym możemy także nawiązać połączenie video lub audio z doradcą banku.

Klientom Premium przypisane są oddzielne numery infolinii: 22 59 12 351 oraz 801 351 351 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Infolinia czynna jest przez cały tydzień, okrągłą dobę. Obowiązują w niej takie same zasady wyboru odpowiedniej cyfry po połączeniu, jak u klientów indywidualnych. Klienci Premium mają też przypisany taki sam adres mailowy, jak klienci indywidualni: info@pekao.com.pl.

Klienci biznesowi uzyskają połączenie z konsultantem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii PekaoBiznes24: 22 59 12 323 lub 801 666 555 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. W celu nawiązania kontaktu z odpowiednim działem, po uzyskaniu połączenia, należy wybrać odpowiednią cyfrę:

  • numer 1, to obsługa PekaoBiznes24.
  • pod numerem 2 znajduje się informacja o ofercie banku.
  • pod numerem 3 można zastrzec kartę.
  • natomiast numer 4 to obsługa małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Dla klientów biznesowych stworzono też osobny kontaktowy adres mailowy: infolinia@pekao.com.pl.

Klienci Domu Maklerskiego również mają do dyspozycji dwa numery infolinii: 22 591 22 00 oraz 800 105 800 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Są one czynne wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 20.00. Dzwoniąc, można uzyskać informacje o produktach i usługach Domu Maklerskiego Pekao, jak również złożyć dyspozycje do własnego rachunku.

Pekao 24 Obsługa Klienta

W specjalnym formularzu na stronie internetowej banku, w zakładce Kontakt, możemy zostawić swoje podstawowe dane, a doradca sam skontaktuje się z nami telefonicznie, o wybranej przez nas porze. Ten rodzaj kontaktu obejmuje zarówno klientów indywidualnych, Premium, jak i biznesowych.

Datos empresa

Comments
ablokował mi się dostęp do konta przez błędZne logowanie teraz jestem USA nie mogę się dodzwonic na infolinię proszę o pomoc próba dzwonienia kosztowała mnie dużo kasy pRosze o pomoc
4 godziny dzwonienia na infolinie i dalej nic...... co to ma być?!
2 godz dzwonić i nikt nie odbiera telefonu
Zablokowany dostęp do konta brak nikt nie chce pomóc infolinia to pomyłka, dzwonię od kilku dni po parę razy dziennie nikt nie odbiera beznadziejny bank masakra
Dzień dobry konto mi nie działa