1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Pekao

Pekao
Kontakt

kontakt z Centrum Obsługi Klienta Bank Pekao

Average: 2.4 (196 votes)

Bank Pekao, czyli Bank Polska Kasa Opieki, powstał w 1929 roku, z inicjatywy Ministerstwa Skarbu, pierwotnie miał być instytucją świadczącą usługi głównie tym Polakom, którzy przebywali wówczas na emigracji. Na przestrzeni lat bank ulegał olbrzymim zmianom, z których największa – prywatyzacja – rozpoczęła się w 1998 roku.

Dziś Bank Pekao posiada bogatą ofertę dla klientów indywidualnych (konta, pożyczki, inwestycje, ubezpieczenia), przedsiębiorców, mikrofirm, małych i średnich firm oraz dla korporacji.

Telefony Pekao Bank

 

Pekao24 Bezpłatna Infolinia

Klienci indywidualni mogą skontaktować się z bankiem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii +48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), numer ten czynny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Po uzyskaniu połączenia należy wybrać tonowo odpowiednią cyfrę, która przełączy nas bezpośrednio do działu, z którym chcemy rozmawiać.

  • wybierając numer 1, będziemy mogli zastrzec kartę.
  • numer 2 połączy nas z serwisem transakcyjnym.
  • pod numerem 3 zapoznamy się z ofertą banku.
  • pod numerem 4 uzyskamy pomoc dotyczącą obsługi kart.
  • wybierając numer 5 otrzymamy informacje dotyczące kredytu hipotecznego.
  • a jeśli chcemy załatwić jeszcze inną sprawę, to wciśnięcie 0 połączy nas z konsultantem.

Pisemny kontakt z bankiem Pekao możliwy jest na adres info@pekao.com.pl, a także online (zakładka Kontakt Online na stronie internetowej), poprzez logowanie do bankowości elektronicznej Pekao24 lub poprzez chat. W dziale tym możemy także nawiązać połączenie video lub audio z doradcą banku.

Klientom Premium przypisane są oddzielne numery infolinii 22 59 12 351 oraz 801 351 351 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Infolinia czynna jest przez cały tydzień, okrągłą dobę. Obowiązują w niej takie same zasady wyboru odpowiedniej cyfry po połączeniu, jak u klientów indywidualnych. Klienci Premium mają też przypisany taki sam adres mailowy, jak klienci indywidualni: info@pekao.com.pl.

Klienci biznesowi uzyskają połączenie z konsultantem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii PekaoBiznes24: 22 59 12 323 lub 801 666 555 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. W celu nawiązania kontaktu z odpowiednim działem, po uzyskaniu połączenia, należy wybrać odpowiednią cyfrę:

  • numer 1, to obsługa PekaoBiznes24.
  • pod numerem 2 znajduje się informacja o ofercie banku.
  • pod numerem 3 można zastrzec kartę.
  • natomiast numer 4 to obsługa małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Dla klientów biznesowych stworzono też osobny kontaktowy adres mailowy: infolinia@pekao.com.pl.

Klienci Domu Maklerskiego również mają do dyspozycji dwa numery infolinii 22 591 22 00 oraz 800 105 800 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Są one czynne wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 20.00. Dzwoniąc, można uzyskać informacje o produktach i usługach Domu Maklerskiego Pekao, jak również złożyć dyspozycje do własnego rachunku.

Pekao 24 Obsługa Klienta

W specjalnym formularzu na stronie internetowej banku, w zakładce Kontakt, możemy zostawić swoje podstawowe dane, a doradca sam skontaktuje się z nami telefonicznie, o wybranej przez nas porze. Ten rodzaj kontaktu obejmuje zarówno klientów indywidualnych, Premium, jak i biznesowych.

Datos empresa

Comments
ablokował mi się dostęp do konta przez błędZne logowanie teraz jestem USA nie mogę się dodzwonic na infolinię proszę o pomoc próba dzwonienia kosztowała mnie dużo kasy pRosze o pomoc
4 godziny dzwonienia na infolinie i dalej nic...... co to ma być?!
2 godz dzwonić i nikt nie odbiera telefonu
Zablokowany dostęp do konta brak nikt nie chce pomóc infolinia to pomyłka, dzwonię od kilku dni po parę razy dziennie nikt nie odbiera beznadziejny bank masakra
Dzień dobry konto mi nie działa
nie ma takiej możliwości aby skontaktować się z konsultantem ani nikim innym a w Nowym Targu nie ma możliwości skorzystac z wpłatomatu wejście zamknięte na 4-spusty oczywiście jest informacja że wpłatomaty sa czynne klienci dla WŁADZ banku to zło konieczne
brak kontaktu z infolinią ??? można godzinami czekać na konsultanta??? adres mail: infolinia@pekao.com.pl. podany na stronie - nie funkcjonuje ?? Jak więc można skladać reklamacje??
Ten sam mam problem .Tylko dwie kasy są czynne ,A kolejka ogromna
Dodzwonić się na infolinię to jakaś masakra
od 2 dni nie moge poloczyc sie z kontem banku. probowalam z roznych miejc ( komputerow ) i nic nie dziala
Bankomat podczas wpłacania zabrał pieniądze ale nie zaksięgował ich na koncie.
Serwis on line oraz mobilny nie działa już od kilku dni.
długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Właśnie mija prawie pół godziny i dalej tylko muzyka
Dodzwonienie się do Pekao jest nieralne. Od kilku dni wiszę godzinami na telefonie i nic. Przez formularz kontaktowy też nikt nie odpowiada
przelaczaja z dzialu na dzial
Odział banku w Sosnowcu na ul Małachowskiego oszukuje na ofertach lokat i na poe24 z przekazywaniem ofert jak również ustawia program że nie można z tej aplikacji skorzystać.