1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Pekao

Pekao
Kontakt

kontakt z Centrum Obsługi Klienta Bank PEKAO

Average: 2.3 (3 votes)

Bank Pekao, czyli Bank Polska Kasa Opieki, powstał w 1929 roku, z inicjatywy Ministerstwa Skarbu, pierwotnie miał być instytucją świadczącą usługi głównie tym Polakom, którzy przebywali wówczas na emigracji. Na przestrzeni lat bank ulegał olbrzymim zmianom, z których największa – prywatyzacja – rozpoczęła się w 1998 roku.

Dziś Bank Pekao posiada bogatą ofertę dla klientów indywidualnych (konta, pożyczki, inwestycje, ubezpieczenia), przedsiębiorców, mikrofirm, małych i średnich firm oraz dla korporacji.

Telefony Pekao Bank

 

Pekao24 Bezpłatna Infolinia

Klienci indywidualni mogą skontaktować się z bankiem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii: +48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), numer ten czynny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Po uzyskaniu połączenia należy wybrać tonowo odpowiednią cyfrę, która przełączy nas bezpośrednio do działu, z którym chcemy rozmawiać.

  • wybierając numer 1, będziemy mogli zastrzec kartę.
  • numer 2 połączy nas z serwisem transakcyjnym.
  • pod numerem 3 zapoznamy się z ofertą banku.
  • pod numerem 4 uzyskamy pomoc dotyczącą obsługi kart.
  • wybierając numer 5 otrzymamy informacje dotyczące kredytu hipotecznego.
  • a jeśli chcemy załatwić jeszcze inną sprawę, to wciśnięcie 0 połączy nas z konsultantem.

Pisemny kontakt z bankiem Pekao możliwy jest na adres: info@pekao.com.pl, a także online (zakładka Kontakt Online na stronie internetowej), poprzez logowanie do bankowości elektronicznej Pekao24 lub poprzez chat. W dziale tym możemy także nawiązać połączenie video lub audio z doradcą banku.

Klientom Premium przypisane są oddzielne numery infolinii: 22 59 12 351 oraz 801 351 351 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Infolinia czynna jest przez cały tydzień, okrągłą dobę. Obowiązują w niej takie same zasady wyboru odpowiedniej cyfry po połączeniu, jak u klientów indywidualnych. Klienci Premium mają też przypisany taki sam adres mailowy, jak klienci indywidualni: info@pekao.com.pl.

Klienci biznesowi uzyskają połączenie z konsultantem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii PekaoBiznes24: 22 59 12 323 lub 801 666 555 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. W celu nawiązania kontaktu z odpowiednim działem, po uzyskaniu połączenia, należy wybrać odpowiednią cyfrę:

  • numer 1, to obsługa PekaoBiznes24.
  • pod numerem 2 znajduje się informacja o ofercie banku.
  • pod numerem 3 można zastrzec kartę.
  • natomiast numer 4 to obsługa małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Dla klientów biznesowych stworzono też osobny kontaktowy adres mailowy: infolinia@pekao.com.pl.

Klienci Domu Maklerskiego również mają do dyspozycji dwa numery infolinii: 22 591 22 00 oraz 800 105 800 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Są one czynne wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 20.00. Dzwoniąc, można uzyskać informacje o produktach i usługach Domu Maklerskiego Pekao, jak również złożyć dyspozycje do własnego rachunku.

Pekao 24 Obsługa Klienta

W specjalnym formularzu na stronie internetowej banku, w zakładce Kontakt, możemy zostawić swoje podstawowe dane, a doradca sam skontaktuje się z nami telefonicznie, o wybranej przez nas porze. Ten rodzaj kontaktu obejmuje zarówno klientów indywidualnych, Premium, jak i biznesowych.

Datos empresa