Bank Pekao, czyli Bank Polska Kasa Opieki, powstał w 1929 roku, z inicjatywy Ministerstwa Skarbu, pierwotnie miał być instytucją świadczącą usługi głównie tym Polakom, którzy przebywali wówczas na emigracji. Na przestrzeni lat bank ulegał olbrzymim zmianom, z których największa – prywatyzacja – rozpoczęła się w 1998 roku.
Dziś Bank Pekao posiada bogatą ofertę dla klientów indywidualnych (konta, pożyczki, inwestycje, ubezpieczenia), przedsiębiorców, mikrofirm, małych i średnich firm oraz dla korporacji.
Pekao24 Bezpłatna Infolinia
Klienci indywidualni mogą skontaktować się z bankiem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii +48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), numer ten czynny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Po uzyskaniu połączenia należy wybrać tonowo odpowiednią cyfrę, która przełączy nas bezpośrednio do działu, z którym chcemy rozmawiać.
- wybierając numer 1, będziemy mogli zastrzec kartę.
- numer 2 połączy nas z serwisem transakcyjnym.
- pod numerem 3 zapoznamy się z ofertą banku.
- pod numerem 4 uzyskamy pomoc dotyczącą obsługi kart.
- wybierając numer 5 otrzymamy informacje dotyczące kredytu hipotecznego.
- a jeśli chcemy załatwić jeszcze inną sprawę, to wciśnięcie 0 połączy nas z konsultantem.
Pisemny kontakt z bankiem Pekao możliwy jest na adres info@pekao.com.pl, a także online (zakładka Kontakt Online na stronie internetowej), poprzez logowanie do bankowości elektronicznej Pekao24 lub poprzez chat. W dziale tym możemy także nawiązać połączenie video lub audio z doradcą banku.
Klientom Premium przypisane są oddzielne numery infolinii 22 59 12 351 oraz 801 351 351 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Infolinia czynna jest przez cały tydzień, okrągłą dobę. Obowiązują w niej takie same zasady wyboru odpowiedniej cyfry po połączeniu, jak u klientów indywidualnych. Klienci Premium mają też przypisany taki sam adres mailowy, jak klienci indywidualni: info@pekao.com.pl.
Klienci biznesowi uzyskają połączenie z konsultantem, dzwoniąc na jeden z numerów infolinii PekaoBiznes24: 22 59 12 323 lub 801 666 555 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora), przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. W celu nawiązania kontaktu z odpowiednim działem, po uzyskaniu połączenia, należy wybrać odpowiednią cyfrę:
- numer 1, to obsługa PekaoBiznes24.
- pod numerem 2 znajduje się informacja o ofercie banku.
- pod numerem 3 można zastrzec kartę.
- natomiast numer 4 to obsługa małych i średnich przedsiębiorstw.
- Dla klientów biznesowych stworzono też osobny kontaktowy adres mailowy: infolinia@pekao.com.pl.
Klienci Domu Maklerskiego również mają do dyspozycji dwa numery infolinii 22 591 22 00 oraz 800 105 800 (opłaty za połączenia są zgodne z taryfą operatora). Są one czynne wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 20.00. Dzwoniąc, można uzyskać informacje o produktach i usługach Domu Maklerskiego Pekao, jak również złożyć dyspozycje do własnego rachunku.
W specjalnym formularzu na stronie internetowej banku, w zakładce Kontakt, możemy zostawić swoje podstawowe dane, a doradca sam skontaktuje się z nami telefonicznie, o wybranej przez nas porze. Ten rodzaj kontaktu obejmuje zarówno klientów indywidualnych, Premium, jak i biznesowych.