1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. PayPal

PayPal
Kontakt

PayPal obsługa klienta

No votes yet

PayPal stanowi formę wirtualnego portfela i oferuje szereg usług płatniczych, w tym: płatności przy użyciu karty kredytowej czy salda PayPal. Na platformę i z platformy możesz również przelewać i wypłacać pieniądze, używając swojego konta bankowego.

Na ten moment możliwa jest płatność w aż 25 walutach.

Infolinia

 

Paypal polska kontakt telefoniczny

Jeśli masz pytania lub problemy z usługą PayPal, zadzwoń pod numer 22 306 44 92, jest to numer do ogólnodostępnej infolinii, do którego dostaniesz dostęp po zalogowaniu się do swojego konta. Następnie system poprosi Cię o wprowadzenie jednorazowego kodu, którego ważność wygaśnie po 1 godzinie.

Co więcej, wygenerowany pozwoli Ci skontaktować się z ekspertem w danej dziedzinie, który odpowie na wszelkie Twoje pytania. Godziny pracy Działu Obsługi Klienta w przypadku firmy PayPal to 8:30 - 17:00 od poniedziałku do piątku.

Osoby, posiadające problemy z mową lub słuchem mogą skontaktować się z PayPal za pośrednictwem innej usługi, czyli IP Relay.

Zanim jednak zadzwonisz na infolinię lub zaczniesz kontaktować się z obsługą za pośrednictwem czatu online, możesz sprawdzić swój problem w bazie informacji PayPal. Po kliknięciu w zakładkę “Pomoc” zobaczysz listę najczęściej zgłaszanych przez innych klientów problemów wraz z objaśnieniem, co należy zrobić w danej sytuacji.

Instrukcje są szczegółowe i napisane w taki sposób, aby były zrozumiałe nawet dla internetowego laika.

 

Kontakt mailowy z PayPal

Z platformą PayPal, która oferuje usługi płatnicze, możesz skontaktować się również poprzez adres e-mail. Zapytania można kierować na: zapytanie@paypal.com, ale względów bezpieczeństwa konta uzyskasz w ten sposób wyłącznie odpowiedzi na ogólne pytania.

 

Kontakt z Centrum Obsługi Klienta

Nie da się ukryć, że w trakcie robienia lub odbierania przelewów na PayPal może dojść do różnych dość niejasnych sytuacji. W takich momentach najlepiej skonsultować się bezpośrednio z obsługą platformy, która nie tylko doradzi, co w danej sytuacji zrobić, ale również pomoże rozwiązać problem.

Oprócz wspomnianego już kontaktu telefonicznego, istnieje również możliwość napisania do Działu Obsługi Klienta za pośrednictwem czatu online. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na swoje konto PayPal, a następnie przejść do zakładki “Pomoc” (później możesz wybrać opcję “Napisz do nas” lub “Zadzwoń do nas”).

Poszczególne problemy związane z transakcjami lub kontem można zgłosić do wspomnianego centrum rozstrzygania. Wystarczy wówczas wejść we wspomnianą zakładkę “Pomoc”, a następnie wybrać odpowiednią opcję.