Netia, jako jeden z gigantów usług telekomunikacyjnych, posiada ogromną liczbę klientów indywidualnych, biznesowych i innych. Obsługa klienta Netia jest bardzo dobrze zorganizowana i odpowiada na potrzeby większych i mniejszych klientów.
Klienci indywidualni mają do dyspozycji obszerny dział pomocy na stronie internetowej Netii, który przeznaczony jest tylko dla nich. Znajdą tam odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości, jakie mogą pojawiać się przed zakupem usług i w trakcie korzystania z nich.
Strona, którą znaleźć można w dziale Oferta-Dom, w zakładce Pomoc, podzielona jest tematycznie, na podstrony z obszernym zasobem informacji.
Działy te dotyczą: telewizji, telefonu, usług dodatkowych (GO ON, Bezpieczny Internet, Pomoc w domu), testu prędkości (możliwość sprawdzenia prędkości swojej usługi), faktur i płatności, problemów z logowaniem, oferty urządzeń i programów sprzedawanych przez Netię, regulaminów i dokumentów, informacji prawnych w zakresie korzystania z internetu, obecnych i przyszłych klientów.
Odnalezienie szukanego tematu jest proste, dzięki zamieszczonej na dole strony wyszukiwarce, w którą wystarczy wpisać temat lub zakres oczekiwanej pomocy.
Netia Numer Infolinii
Specjalnie dla klientów indywidualnych, przeznaczono także dwa numery telefonów 801 044 385 (aby zamówić ofertę) i 664 004 056 (aby umówić się z przedstawicielem).
Małe firmy, podobnie jak klienci indywidualni, mają, stworzone specjalnie dla nich, numery telefonów, pod którymi mogą uzyskać natychmiastową pomoc eksperta. Obsługa klienta dostępna jest pod numerem 801 888 999, natomiast ofertę można zamówić, dzwoniąc pod 801 889 853.
Z Centrum Obsługi Biznesu wszyscy przedsiębiorcy mogą kontaktować się zarówno telefonicznie (801 801 999), mailowo (biznes@netia.pl), jak i poprzez tradycyjną pocztę: Netia SA, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105.
Dla operatorów międzynarodowych natomiast, przewidziana jest anglojęzyczna obsługa klienta, dostępna pod numerem telefonu: (22) 715 02 00 i pod adresem mailowym: business@netia.pl.
Netia Obsluga Klienta
Małe firmy, w zakładce przeznaczonej tylko dla nich na stronie Netii, posiadają podobnie rozbudowane menu pomocy. Właściciele takich firm, chcący lub już korzystający z usług Netia, znajdą tam odpowiedzi na pytania dotyczące internetu, telefonu, usług dodatkowych (Cloud Server, Netia Secure, FaxServer, Pomoc z biurze, WIFI, e-Prawnik, Vouchery), faktur i płatności, programów i urządzeń sprzedawanych przez Netię, regulaminów i dokumentów (cenniki, warunki promocji, formularze) oraz instrukcji i sterowników.
Średnie i duże firmy, instytucje publiczne, jak również operatorzy krajowi, to klienci z bardzo specyficznymi potrzebami. Dlatego Netia zamieściła dla nich na swojej stronie internetowej kilka prostych sposobów uzyskiwania informacji i nawiązania kontaktu z konsultantem.
Kliknięcie w specjalny przycisk uruchamia formularz kontaktowy, w którym należy wpisać swoje imię i nazwisko, e-mail lub numer telefonu, numer NIP oraz (opcjonalnie) nazwę firmy i treść wiadomości. Po wysłaniu takiego zgłoszenia wystarczy poczekać na odpowiedź konsultanta.
Oprócz tego, na stronach dla średnich i dużych firm, znajdziemy krótkie menu z najważniejszymi informacjami i pomocą dotyczącą produktów oraz faktur i płatności.