1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. Netia

Netia
Kontakt

Numer Infolinii - Pomoc Techniczna

Average: 2.7 (64 votes)

Netia, jako jeden z gigantów usług telekomunikacyjnych, posiada ogromną liczbę klientów indywidualnych, biznesowych i innych. Obsługa klienta Netia jest bardzo dobrze zorganizowana i odpowiada na potrzeby większych i mniejszych klientów.

Klienci indywidualni mają do dyspozycji obszerny dział pomocy na stronie internetowej Netii, który przeznaczony jest tylko dla nich. Znajdą tam odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości, jakie mogą pojawiać się przed zakupem usług i w trakcie korzystania z nich.

Strona, którą znaleźć można w dziale Oferta-Dom, w zakładce Pomoc, podzielona jest tematycznie, na podstrony z obszernym zasobem informacji.

Netia kontakt telefoniczny

Działy te dotyczą: telewizji, telefonu, usług dodatkowych (GO ON, Bezpieczny Internet, Pomoc w domu), testu prędkości (możliwość sprawdzenia prędkości swojej usługi), faktur i płatności, problemów z logowaniem, oferty urządzeń i programów sprzedawanych przez Netię, regulaminów i dokumentów, informacji prawnych w zakresie korzystania z internetu, obecnych i przyszłych klientów.

Odnalezienie szukanego tematu jest proste, dzięki zamieszczonej na dole strony wyszukiwarce, w którą wystarczy wpisać temat lub zakres oczekiwanej pomocy.

 

Netia Numer Infolinii

Specjalnie dla klientów indywidualnych, przeznaczono także dwa numery telefonów 801 044 385 (aby zamówić ofertę) i 664 004 056 (aby umówić się z przedstawicielem).

Małe firmy, podobnie jak klienci indywidualni, mają, stworzone specjalnie dla nich, numery telefonów, pod którymi mogą uzyskać natychmiastową pomoc eksperta. Obsługa klienta dostępna jest pod numerem 801 888 999, natomiast ofertę można zamówić, dzwoniąc pod 801 889 853.

Z Centrum Obsługi Biznesu wszyscy przedsiębiorcy mogą kontaktować się zarówno telefonicznie (801 801 999), mailowo (biznes@netia.pl), jak i poprzez tradycyjną pocztę: Netia SA, skr. pocztowa nr 597, 40-950 Katowice S105.

Dla operatorów międzynarodowych natomiast, przewidziana jest anglojęzyczna obsługa klienta, dostępna pod numerem telefonu: (22) 715 02 00 i pod adresem mailowym: business@netia.pl.

 

Netia Obsluga Klienta

Małe firmy, w zakładce przeznaczonej tylko dla nich na stronie Netii, posiadają podobnie rozbudowane menu pomocy. Właściciele takich firm, chcący lub już korzystający z usług Netia, znajdą tam odpowiedzi na pytania dotyczące internetu, telefonu, usług dodatkowych (Cloud Server, Netia Secure, FaxServer, Pomoc z biurze, WIFI, e-Prawnik, Vouchery), faktur i płatności, programów i urządzeń sprzedawanych przez Netię, regulaminów i dokumentów (cenniki, warunki promocji, formularze) oraz instrukcji i sterowników.

Pomoc Techniczna

Średnie i duże firmy, instytucje publiczne, jak również operatorzy krajowi, to klienci z bardzo specyficznymi potrzebami. Dlatego Netia zamieściła dla nich na swojej stronie internetowej kilka prostych sposobów uzyskiwania informacji i nawiązania kontaktu z konsultantem.

Kliknięcie w specjalny przycisk uruchamia formularz kontaktowy, w którym należy wpisać swoje imię i nazwisko, e-mail lub numer telefonu, numer NIP oraz (opcjonalnie) nazwę firmy i treść wiadomości. Po wysłaniu takiego zgłoszenia wystarczy poczekać na odpowiedź konsultanta.

Oprócz tego, na stronach dla średnich i dużych firm, znajdziemy krótkie menu z najważniejszymi informacjami i pomocą dotyczącą produktów oraz faktur i płatności.

Datos empresa

Comments
Witam mam pytanie czy po dwoch miesiacach czekania dotrze do mnie monter
Dostałem dodatkową fakturę za sierpień dlaczego ?? Mój numer abonenta 50320542
Od 2 tygodni czekam na telefon od montera. Widać nie zależy Neti na klientach
proszę podać termin dostarczenia i wymiany rutera do telewizji i internetu,
czekam już dwa tygodnie na przeniesienie numer co z tego ze dostałam karte sim jak czekam na uruchomienie telefizja kupiona w pakiecie tez nie działa bo bez przerwy weryfikujecie internet nie polecam neti bo jest nie solidna
Dostaję zawyżone rachunki za usługi, których nie chcę co zgłaszałam już kilkakrotnie. Wypadałoby co miesiąc dzwonić i zgłaszać rachunek do korekty.
Od dwóch miesięcyk, jako dyrektor szkoły, próbuję uzyskać umowę na telefon. Niestety umowa taka nie dotarła do dziś. Obsługa fatalna, nie sa dotrzymywane żadne ustalone terminy. Wysłany był mail w którym prosiłam o umieszczenie pewnych szczegółów.
Wciśnięto mi nie zamawianych abonament do mobilnego internetu nie , źe czas złożenia rezygnacji wynosi tylko 2 tyg anie miesiąc jak przy rezygnacji z pozostałych wciskanych usług po tym terminie juz naliczana jest opłata, Teraz nikt w neta nie jest kompetentny do rozpatrzenia tej reklamacji
Netia to firma do du... już jestem drugi dzień po kwarantannie i nie dostarczyli routera który mi padł podczas. Odmówili wydania komuś kogo bym przysłał po odbior. Klient to u nich zło konieczne . Nailepiej byloby brać pieniądze za nic.
Dodzwonić się do nich nie można. Telefony mają chyba w piwnicach bo po dwóch sygnałach nastaje całkowita cisza. Tylko do podpisania umowy a później goń się kliencie
Bez uprzedzenia NETIA wyłącza giganagrywarkę na wszystkich kanałach TVP (1, 2, Info, Kultura etc.) Czy ktoś może powiedzieć o co chodzi?
mam brak telewizji i net nie wybiera stron
chcę złożyć reklamację online
Oszukiwanie!!!!Internet absolutnie nie jest taki szybki jak zaznaczono w umowie!!!
Totalna porażka firma NETIA od 2 tygodni nie można doprosić się o instalację internetu . codziennie wydzwaniam i gwarantują mi że ktoś do mnie zadzwoni . wpisują w system pierdoły że jest umówiona instalacja a nikt nie kontaktuje się . cierpliwość moja się już wyczerpała . Jak nie oni to inna firma podłączy mi usługi życzę wszystkim dużo cierpliwości . a jak chcecie oszczędzić sobie nerwów to szukajcie od razu innego dostawcy usług . Niech moc będzie z Wami
WYMIANA TEGO URZĄDZENIA POTRWAŁA BY JAKIŚ CZAS Z TEGO POWODU JEESTEM ZMUSZONA PROSIĆ O ROZWIĄZANIE UMOWY.JESTEM OSOBĄ PO UPADKU I NIE MOGĘ SIE PORUSZAĆ ,DLATEGO MUSZĘ MIEĆ DOSTĘP DO INTERNETU NATYCHMIAST.DLATEGO ZDNIEM 20-09-2022 PROSZĘ O ROZWIĄZANIE UMOWY.BARDZO DZIĘKUJĘ ZA MIŁA WSPÓŁPRACE I PROSZĘ ZREALIZOWANIE MOJEJ PROŚBY.
Witam Usterka dekodera, którą zgłosiłam na początku grudnia nadal nie została usunięta. Serwisant kilkukrotnie kontaktował się telefonicznie, proponując jedynie przywracanie do ustawień fabrycznych dekodera. Kontakt z państwa infolinią, ograniczał się jedynie do kolejnego odnotowania zgłoszenia, zatem poziom pomocy dla klienta wrazie problemów, jest na porażająco niskim poziomie.
bez mojej zgody założyli lokatorowi internet i zniszczyli przy tym instalację innego operatora. SKANDAL!!!! Na dodatek nie odpowiadają na reklamację, czekam już 3 miesiące.
Mariusz Świątczak informacije o dekoderima, greška nc+ dekodera, Bylice colonia, molim pomoć, dolazi izobličenje slike dekodera
Witam, uzyskałem pomoc na stronie https://netia.info/, polecam