Multimedia to wszechstronna firma, która ma w ofercie różne usługi multimedialne – telewizję kablową, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz telefonię stacjonarną.
Multimedia Polska Infolinia
Z Działem Obsługi Klienta, który czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00, połączymy się wybierając numer telefonu infolinii 244 244 244. W tych godzinach i pod tym numerem telefonu uzyskamy również wsparcie techniczne.
Z Działem Sprzedaży natomiast - dzwoniąc pod numer 345 345 345 - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 22.00 lub w soboty od godziny 9.00 do 19.00.
Specjalna infolinia, obsługująca klientów biznesowych i instytucjonalnych, dostępna jest pod numerem 244 244 222, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00. Opłaty za rozmowy są zgodne z taryfą operatora obsługującego połączenia.
Multimedia.pl formularz kontaktowy
Przyszli i obecni klienci, mogą kontaktować się z doradcą Multimedia również przez formularz kontaktowy, zamieszczony na stronie internetowej firmy. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem, będziesz zobowiązany do wpisania swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu i adresu e-mail, jak również zaznaczenia na rozwijanej liście rodzaju zgłoszenia, wpisania tematu i treści wiadomości.
Masz też możliwość dodania adresu, pod którym chciałbyś, aby działała wykupiona usługa. Stali klienci natomiast, dla ułatwienia korespondencji, mogą wpisać dodatkowo numer klienta.
W przypadku, gdy chcemy korespondować z firmą za pomocą poczty tradycyjnej, możemy napisać na adres: Multimedia Polska SA, ul. Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów.
Uzyskiwanie pomocy i kontakt
Stali klienci Multimedia mają do swojej dyspozycji specjalne miejsce na stronie firmy – dział eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), w którym mogą sprawdzić jakie usługi są aktywne na ich koncie i jaki status mają ich płatności, jak również mogą dokonywać wszelkich zmian i załatwiać formalności. Do zalogowania potrzebny jest numer klienta lub nazwa użytkownika i hasło.
Dobrze i przejrzyście zorganizowana strona internetowa Multimedia pozwala także na szybkie odnalezienie najbliższego salonu sprzedaży. Wystarczy wpisać interesujący nas adres, jeśli potrzeba - zaznaczyć również opcje dodatkowe (placówka przystosowana dla osób głuchoniemych, posługujących się językiem migowym i niepełnosprawnych), a na mapie znajdziemy najbliższe punkty Multimedia.
Czat na żywo z Multimedia Polska
Na facebookowej stronie Multimedia możemy otworzyć czat z konsultantem, klikając przycisk „Wyślij wiadomość”. Obok znajduje się przycisk „Kup teraz”, który przenosi nas do strony z aktualną ofertą. Możemy tam znaleźć przede wszystkim nowości i pakiety promocyjne, ale również sprawdzić dostępność usług Multimedia pod wybranym adresem.
Najczęściej zadawane pytania
W zakładce Strefa Klienta na stronie internetowej Multimedia, znajdziemy kompleksowe zestawienie usług, informacji o nich i pomocy. Dział Telewizja zawiera linki do stron z: płatnościami, obsługą klienta, wsparciem technicznym, IPTV I VOD, jak również do sekcji FAQ.
Z działu Telefon, możemy jednym kliknięciem dostać się do strony eFaktura, FAQ, do strony płatności i obsługi klienta oraz do sekcji rozwiązywania problemów technicznych. W dziale Internet znajdziemy linki do FAQ, eFaktury, płatności, rozwiązywania problemów technicznych, obsługi klienta oraz do informacji o internecie mobilnym, poczty i FTP.