1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. Multimedia

Multimedia
Kontakt

Multimedia Polska Pomoc Telefoniczną

Average: 1.8 (46 votes)

Multimedia to wszechstronna firma, która ma w ofercie różne usługi multimedialne – telewizję kablową, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz telefonię stacjonarną.

multimedia infolinia techniczna

 

Multimedia Polska Infolinia

Z Działem Obsługi Klienta, który czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00, połączymy się wybierając numer telefonu infolinii 244 244 244. W tych godzinach i pod tym numerem telefonu uzyskamy również wsparcie techniczne.

Z Działem Sprzedaży natomiast - dzwoniąc pod numer 345 345 345 - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 22.00 lub w soboty od godziny 9.00 do 19.00.

Specjalna infolinia, obsługująca klientów biznesowych i instytucjonalnych, dostępna jest pod numerem 244 244 222, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00. Opłaty za rozmowy są zgodne z taryfą operatora obsługującego połączenia.

multimedia kontakt e mail

Multimedia.pl formularz kontaktowy

Przyszli i obecni klienci, mogą kontaktować się z doradcą Multimedia również przez formularz kontaktowy, zamieszczony na stronie internetowej firmy. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem, będziesz zobowiązany do wpisania swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu i adresu e-mail, jak również zaznaczenia na rozwijanej liście rodzaju zgłoszenia, wpisania tematu i treści wiadomości.

Masz też możliwość dodania adresu, pod którym chciałbyś, aby działała wykupiona usługa. Stali klienci natomiast, dla ułatwienia korespondencji, mogą wpisać dodatkowo numer klienta.

W przypadku, gdy chcemy korespondować z firmą za pomocą poczty tradycyjnej, możemy napisać na adres: Multimedia Polska SA, ul. Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów.

 

Uzyskiwanie pomocy i kontakt

Stali klienci Multimedia mają do swojej dyspozycji specjalne miejsce na stronie firmydział eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), w którym mogą sprawdzić jakie usługi są aktywne na ich koncie i jaki status mają ich płatności, jak również mogą dokonywać wszelkich zmian i załatwiać formalności. Do zalogowania potrzebny jest numer klienta lub nazwa użytkownika i hasło.

Dobrze i przejrzyście zorganizowana strona internetowa Multimedia pozwala także na szybkie odnalezienie najbliższego salonu sprzedaży. Wystarczy wpisać interesujący nas adres, jeśli potrzeba - zaznaczyć również opcje dodatkowe (placówka przystosowana dla osób głuchoniemych, posługujących się językiem migowym i niepełnosprawnych), a na mapie znajdziemy najbliższe punkty Multimedia.

 

Czat na żywo z Multimedia Polska

Na facebookowej stronie Multimedia możemy otworzyć czat z konsultantem, klikając przycisk „Wyślij wiadomość”. Obok znajduje się przycisk „Kup teraz”, który przenosi nas do strony z aktualną ofertą. Możemy tam znaleźć przede wszystkim nowości i pakiety promocyjne, ale również sprawdzić dostępność usług Multimedia pod wybranym adresem.

 

Najczęściej zadawane pytania

W zakładce Strefa Klienta na stronie internetowej Multimedia, znajdziemy kompleksowe zestawienie usług, informacji o nich i pomocy. Dział Telewizja zawiera linki do stron z: płatnościami, obsługą klienta, wsparciem technicznym, IPTV I VOD, jak również do sekcji FAQ.

Z działu Telefon, możemy jednym kliknięciem dostać się do strony eFaktura, FAQ, do strony płatności i obsługi klienta oraz do sekcji rozwiązywania problemów technicznych. W dziale Internet znajdziemy linki do FAQ, eFaktury, płatności, rozwiązywania problemów technicznych, obsługi klienta oraz do informacji o internecie mobilnym, poczty i FTP.

Datos empresa

Comments
Normalnie w kulki sobie lecą z klientami . dzwoniłem jakiś czas temu do BOK i mi Pani jakaś powiedziała że z działu technicznego się ze mną ktoś skontaktuje .Oczywiście nikt się nie skontaktował , a problem bardzo frustrujący mam że na tyle często się mi dekodery aktualizują oczywiscie kanały że już mnie kur... szlak bierze . a teraz już od kilkunastu minut nic niemożna obejrzeć bo wkółko szuka kanałów znajdzie i znowu od początku toć to człowieka szlak jasny trafia !!!!!!!!!! do tego w EPG żle wpisane czasy programów powinien już lecieć następny a jeszcze poprzedni się nie skończył i niemam na myśli paru minut ale po pół godziny i nawet lepiej . Jak była tylko Multimedia nie było takich problemów a jak sie z vectrą połączyli to zaczyna się robić burdello bumbum !!!!!!!!!!!!!!
coś strasznego z tym Waszym biurem kontakt tylko z automatem ,,,Człowiek kasę na wysłuchiwanie wypowiedzi i wskazówek z automatm traci , znaczy na monolog i nic nie może załatwić Pozdrawiam Joachim Wengrzik Bytom
Połączenie z infolinią to tragedia.
W Rzeszowie od wczoraj godzina 20 nie ma sygnału a dodzwonić się ni można co się dzieje
dzwoniąc wybierajcie opcje 1 zeby polaczyc sie ze sprzedażą w sprawie nowych ofert, i proście żeby przełączyli was na infolinię :D nie ma za co
Od dwóch miesięcy jestem umawiana z Monterem ,który nie przychodzi w określonym terminie . Po prostu umawia się i nie przychodzi Wielokrotne wizyty w dziale sprzedaży Wrocław .Powstańców Śląskich . Kilkanaście telefonów na infolinię . Od 6 miesięcy mam zepsuty internet .A płacę regularnie zleceniem . Iwona Saluk Wrocław
Nie działa nasz telefon. Zero sygnału. Proszę o pilną naprawę.