Czy wiesz, jak działa system E-toll w Polsce i jakie usługi oferuje? E-toll to nowoczesna firma odpowiedzialna za elektroniczny system poboru opłat drogowych. Dzięki niej kierowcy mogą płacić za korzystanie z autostrad i dróg ekspresowych w sposób wygodny i szybki.
E-toll oferuje szereg usług, takich jak aplikacje mobilne umożliwiające rejestrację pojazdu oraz dokonywanie płatności online. Sprzedaje także urządzenia pokładowe, które automatycznie naliczają opłaty podczas jazdy.
Historia E-toll sięga kilku lat wstecz, kiedy to została stworzona z myślą o usprawnieniu systemu opłat drogowych w Polsce. Dzięki E-toll podróżowanie po polskich drogach staje się prostsze i bardziej efektywne.
e-TOLL - Kontakt Infolinia
Jeśli chcesz skontaktować się z systemem poboru opłaty elektronicznej e-TOLL, to możesz to zrobić na kilka wybranych sposobów. Jedną z najszybszych metod kontaktu z e-TOLL, jest infolinia pod numerem +48 22 24 337 77.
Jest to numer płatny (opłaty zgodne z cennikiem operatora), z którego mogą korzystać zarówno osoby dzwoniące z Polski, jak i zza granicy. Z obsługą klienta można komunikować się w języku polskim, rosyjskim, angielskim oraz niemieckim.
Konsultanci szybko udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów dotyczących e-TOLL. Infolinia działa całodobowo.
Viatoll formularzy kontaktowych online
Inną możliwością kontaktu z e-TOLL jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Osoby, które są zarejestrowane w e-TOLL mogą wypełnić formularz w Internetowym Koncie Klienta.
Z kolei osoby, które nie są zarejestrowane w e-TOLL mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy bezpośrednio na stronie lub wysłać go drogą mailową.
e-Toll Kontakt przez adres e-mail
Z e-TOLL można skontaktować się również poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@etoll.gov.pl. Wystarczy wysłać wiadomość na wskazany adres i czekać na odpowiedź obsługi klienta.
Warto tutaj dodać, że zgłoszenia dotyczące płatności na niektórych odcinkach, jeśli są składane drogą mailową lub listowną, to powinny zawierać identyfikacyjne dane użytkownika (numer rejestracyjny pojazdu i numer e-biletu autostradowego).
Adres korespondencyjny
Jeśli chcesz wysłać tradycyjny list do e-TOLL, to możesz to zrobić, wysyłając korespondencję na: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.
Możesz skontaktować się z e-TOLL również w Miejscu Obsługi Klienta. Wystarczy wejść na stronę internetową e-TOLL i wyszukać na mapie najbliższy punkt obsługi dla podanego adresu. Istnieje też możliwość wyszukania Miejsca Obsługi Klienta za pomocą pozycji GPS.
Viatoll Kontakt - FAQ
Na stronie www.etoll.gov.pl znajduje się też dedykowana sekcja FAQ z najczęściej zadawanymi pytaniami użytkowników. Znajdziesz tam informacje na temat rejestracji w systemie e-TOLL oraz aplikacji e-TOLL.
To jednak nie wszystko. Osoby pracujące dla mediów mogą skontaktować się z Biurem Komunikacji i Promocji Ministerstwa Finansów za pośrednictwem adresu e-mail: dziennikarze@mf.gov.pl. W wiadomości należy podać imię i nazwisko oraz nazwę redakcji. Podmioty zainteresowane wykorzystaniem logotypu e-TOLL mogą skontaktować się mailowo poprzez: licencja.etoll@mf.gov.pl (o ile świadczą one usługi powiązane z systemem e-TOLL).
W sprawach związanych z e-TOLL można też kontaktować się poprzez Krajową Administrację Skarbową. Jednym ze sposobów jest odwiedzenie siedziby KAS ul. Świętokrzyska 12 w Warszawie. Konsultanci dostępni są, aby udzielić porad, rozwiązać wątpliwości oraz udzielić informacji na temat wszelkich kwestii związanych z podatkami i cłami.
- 801 055 055 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych).
- 22 330 03 30 (dla połączeń z telefonów komórkowych).
- +48 22 330 03 30 (dla połączeń z zagranicy).
Krajowa Informacja Skarbowa zapewnia dostęp do konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.