1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. GLS Infolinia

GLS Infolinia
Kontakt

GLS Obsługa Klienta

reklama
Average: 2.2 (161 votes)

GLS (General Logistics Systems B.V) jest holenderską firmą świadczącą usługi logistyczne, kurierskie i ekspresowe.

Powstała w 1999 roku, a jej siedzibą był wówczas i jest nadal Amsterdam, za sprawą licznych umów partnerskich, GLS ma swoje oddziały w 41 krajach europejskich, 8 stanach w USA oraz w Kanadzie, łącznie nawet ponad 270 tysięcy klientów i ponad 1000 oddziałów.

Obsługa klienta

W Polsce to spółka General Logistics Systems Poland sp. z o.o. jest firmą, która realizuje usługi GLS, obsługując ponad 1500 punktów ParcelShop.

 

Serwis telefoniczny GLS

GLS posiada jeden numer infolinii, pod którym możemy uzyskać wszelkie interesujące nas informacje i odpowiedzi na każde pytanie związane z funkcjonowaniem firmy i jej usługami.

Konsultanci czekają od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00, a w soboty od godziny 7.00 do godziny 15.00, pod numerem telefonu: 46 814 82 20 (opłata naliczana jest według taryf operatora obsługującego połączenie).

 

GLS kurier kontakt e-mail

Z firmą skontaktować się możemy również mailowo, pisząc na adres: office@gls-poland.com lub poprzez pocztę tradycyjną: General Logistics Systems, ul Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki.

Centrum pomocy GLS

Formularz kontaktowy

Na stronie internetowej GLS, w zakładce Usługi dla Odbiorców/Kontakt, znajdziemy formularz kontaktowy. Aby móc go wysłać, niezbędne jest wpisanie swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, kodu pocztowego, miasta, adresu mailowego i tematu wiadomości.

Po formularzem, na samym dole strony, znajdziemy link do działu FAQ, który kryje wyczerpujące odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące m.in. nadawania i odbioru paczek.

 

Centrum pomocy

Idąc z duchem czasu i chcąc jeszcze bardziej ułatwić swoim klientom zarządzanie przesyłkami, firma GLS stworzyła specjalną aplikację na telefon. Można ściągnąć ją ze strony internetowej GLS (znajduje się w zakładce Usługi dla Odbiorców), a wówczas za sprawą tylko jednego kliknięcia dostępne stają się funkcje: śledzenia przesyłek, łatwego znajdowania punktów ParcelShop GLS, przekierowania paczki online, skanowania kodów kreskowych i wyboru opcji dostawy.

GLS ma także swój kanał na YouTube, na którym zobaczyć możemy filmy z wydarzeń sportowych i innych sponsorowanych przez firmę, filmiki opowiadające o pracy w GLS, jak również filmiki ukazujące funkcjonowanie firmy od zaplecza – logistycznego i nie tylko.

Datos empresa

Comments
Firma która powinna dawno nie istnieć. Dramat. Zgubili paczkę bądź ukradli.Pani na infolinii bezczelna i opryskliwa.
straszne.....brak profesjonalizmu i kultury w rozmowie z klientem, ZERO !!!!!! gdy tłumaczę jak dziecku, spokojnie i powoli, że to Firma jest dla mnie partnerem bo to IM zapłaciłam za usługę....
Witam, Was kurier sprzed chwila przywitał mnie bez wymaganej maseczki. Proszę o przypomnieniu o tym waszym pracownikom. Pozdrawiam
Kurier ,co jeździ po warszawskim Wilanowie nigdy nie ma rozmienić pieniędzy. Powiedział że nie musi....karty nie przyjmuje. Nie mam blik bo nie muszę
Jest 24.11.2021 gdy piszę ten komentarz.Wiadomość była że kurier GLS będzie między gdzie.8:00-13:00 .Jest gdz. 16:15 kuriera nie ma.Dziadostwo.
Wysłałem paczkę do Niemiec.Dostarczona do adresata rozerwana.Mimo naklejki nie rzucać.Od nadawcy odebrana dzień puniej niż awizowane przez firmę.
Dostałam smsa, ze paczka będzie dzisiaj, nie przyjechał, następnego dnia paczka jest nadal w magazynie i doręcza w przyszłym tygodniu.
Paczka wysłana na adres domowy, ale pozostawiona przez jaśnie pana KURIERA w punkcie odbioru. A cały dzień warowałem w domu jak pies.
paczka krąży miedzy Polską a Niemcami 2 tyg , kto drukuje etykiety.
Od 20 06 codziennie dostaję sms z informacją, że dziś kurier dostarczy paczkę, jest numer paczki i telefonu do kuriera, ale on go nie odbiera, czwarty dzień czekania.
Dlaczego nie podaje się godziny odbioru paczki.