1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Getin Bank Infolinia

Getin Bank Infolinia
Kontakt

Infolinie & Telefony do Getin Bank

Average: 2 (4 votes)

Getin Bank powstał w 1990 roku - wówczas pod nazwą Górnośląski Bank Gospodarczy SA, który rozpoczynał swoją działalność jako bank regionalny. Pod koniec 2004 roku podjęto decyzję o zmianie nazwy na Getin Bank SA.

Produkty i usługi banku skierowane są do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Dziś Getin Bank posiada ponad 2 miliony klientów i ponad 500 oddziałów własnych i franczyzowych.

Getin Bank infolinia

W ofercie banku znajdziemy przede wszystkim różnego typu osobiste konta oszczędnościowe, walutowe, emerytalne, depozyty w formie e-Lokat i Lokaty Mobilnej. Dostępna jest także szeroka oferta inwestycyjna, usługi maklerskie, ubezpieczenia turystyczne, kont osobistych i kart debetowych, jak również kredyty: gotówkowe i konsolidacyjne.

 

Getin Bank Infolinia

Klienci Getin Bank mają wiele możliwości kontaktu z konsultantami banku:

  • poprzez infolinię.
  • stronę internetową.
  • pisemnie.

Infolinia jest zorganizowana tak, by każdy miał możliwość szybkiego zarządzania swoim kontem i załatwiania spraw od ręki, dodzwonimy się na nią, wybierając numer 197 97 lub +48 664 919 797 (oba numery funkcjonują dla dzwoniących zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych). Dla osób z zagranicy obowiązuje numer +48 32 604 30 01.

Zastrzec kartę natomiast, możemy pod numerem telefonu 32 604 31 61, wszystkie linie dostępne są przez cały tydzień, przez całą dobę, a opłaty za połączenia naliczane są według taryfy operatora.

Po uzyskaniu połączenia, możemy od razu sami przekierować je do odpowiedniego działu, korzystając z następujących numerów:

  • wciśnięcie nr 1 przełączy nas do działu zastrzegania lub aktywacji karty płatniczej.
  • numer 2 to obsługa klientów indywidualnych.
  • pod numerem 3 otrzymamy informację dotyczącą produktów banku.
  • numer 4 przeznaczony jest dla klientów biznesowych.
  • Wciśnięcie znaku *, spowoduje odblokowanie dostępu do Bankowości Internetowej.

Getin Noble Bank warszawa

 

Bankowość Telefoniczną

Getin Bank oferuje również usługę specjalną – Bankowość Telefoniczną, chcąc z niej skorzystać, musimy ją najpierw aktywować. Możemy to zrobić dzwoniąc na infolinię lub osobiście - w dowolnym oddziale Getin Banku.

Bankowość Telefoniczna daje nam o wiele większe możliwości, niż sama infolinia. Mając aktywną usługę, poprzez połączenie z konsultantem, możemy zlecać przelewy, zakładać lub zrywać lokaty, aktywować zlecenia stałe, zmieniać swoje dane osobowe, zamawiać zaświadczenia i opinie, połączenie z serwisem automatycznym, umożliwia m.in. uzyskanie informacji o saldzie rachunku i ostatnich transakcjach, aktywowanie karty, nadanie lub zmianę kodu PIN do karty, odblokowanie dostępu i zmianę hasła do Bankowości Internetowej.

Obsługa jest bezpłatna, dostępna całodobowo przez cały tydzień.

 

Kontakt przez adres e-mail - formularz kontaktowy

Z bankiem możemy też kontaktować się pisemnie, na kilka różnych sposobów: mailowo kontakt@getinbank.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej (zakładka Kontakt) lub poprzez pocztę tradycyjną, pisząc na adres: Getin Noble Bank SA, ul. Przyokopowa 33, 01-208, Warszawa.

Datos empresa