Getin Bank powstał w 1990 roku - wówczas pod nazwą Górnośląski Bank Gospodarczy SA, który rozpoczynał swoją działalność jako bank regionalny. Pod koniec 2004 roku podjęto decyzję o zmianie nazwy na Getin Bank SA.
Produkty i usługi banku skierowane są do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Dziś Getin Bank posiada ponad 2 miliony klientów i ponad 500 oddziałów własnych i franczyzowych.
W ofercie banku znajdziemy przede wszystkim różnego typu osobiste konta oszczędnościowe, walutowe, emerytalne, depozyty w formie e-Lokat i Lokaty Mobilnej. Dostępna jest także szeroka oferta inwestycyjna, usługi maklerskie, ubezpieczenia turystyczne, kont osobistych i kart debetowych, jak również kredyty: gotówkowe i konsolidacyjne.
Getin Bank Infolinia
Klienci Getin Bank mają wiele możliwości kontaktu z konsultantami banku:
- poprzez infolinię.
- stronę internetową.
- pisemnie.
Infolinia jest zorganizowana tak, by każdy miał możliwość szybkiego zarządzania swoim kontem i załatwiania spraw od ręki, dodzwonimy się na nią, wybierając numer 197 97 lub +48 664 919 797 (oba numery funkcjonują dla dzwoniących zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych). Dla osób z zagranicy obowiązuje numer +48 32 604 30 01.
Zastrzec kartę natomiast, możemy pod numerem telefonu 32 604 31 61, wszystkie linie dostępne są przez cały tydzień, przez całą dobę, a opłaty za połączenia naliczane są według taryfy operatora.
Po uzyskaniu połączenia, możemy od razu sami przekierować je do odpowiedniego działu, korzystając z następujących numerów:
- wciśnięcie nr 1 przełączy nas do działu zastrzegania lub aktywacji karty płatniczej.
- numer 2 to obsługa klientów indywidualnych.
- pod numerem 3 otrzymamy informację dotyczącą produktów banku.
- numer 4 przeznaczony jest dla klientów biznesowych.
- Wciśnięcie znaku *, spowoduje odblokowanie dostępu do Bankowości Internetowej.
Bankowość Telefoniczną
Getin Bank oferuje również usługę specjalną – Bankowość Telefoniczną, chcąc z niej skorzystać, musimy ją najpierw aktywować. Możemy to zrobić dzwoniąc na infolinię lub osobiście - w dowolnym oddziale Getin Banku.
Bankowość Telefoniczna daje nam o wiele większe możliwości, niż sama infolinia. Mając aktywną usługę, poprzez połączenie z konsultantem, możemy zlecać przelewy, zakładać lub zrywać lokaty, aktywować zlecenia stałe, zmieniać swoje dane osobowe, zamawiać zaświadczenia i opinie, połączenie z serwisem automatycznym, umożliwia m.in. uzyskanie informacji o saldzie rachunku i ostatnich transakcjach, aktywowanie karty, nadanie lub zmianę kodu PIN do karty, odblokowanie dostępu i zmianę hasła do Bankowości Internetowej.
Obsługa jest bezpłatna, dostępna całodobowo przez cały tydzień.
Kontakt przez adres e-mail - formularz kontaktowy
Z bankiem możemy też kontaktować się pisemnie, na kilka różnych sposobów: mailowo kontakt@getinbank.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej (zakładka Kontakt) lub poprzez pocztę tradycyjną, pisząc na adres: Getin Noble Bank SA, ul. Przyokopowa 33, 01-208, Warszawa.