Ebilet.pl jest platformą do rezerwacji biletów, która należy do tej samej grupy kapitałowej co Allegro i Ceneo – z takim zapleczem i zasobami nie dziwi, że serwis w dużej mierze zdominował rynek biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe.
Ponieważ jednak jego działanie wymaga integracji wielu różnych rozwiązań technicznych również po stronie zewnętrznych dostawców, błędy się zdarzają, więc numer telefonu do ebilet.pl warto mieć pod ręką przy każdej rezerwacji. Większości użytkowników nigdy nie będzie on potrzebny, jednak w przypadku bardziej popularnych koncertów lub meczów dzwonić jest lepiej, niż pisać, ponieważ formularz kontaktowy nie daje gwarancji szybkiej odpowiedzi.
Ponieważ zespół konsultantów eBilet to ludzie znający system, a nie zewnętrzna firma call center, ta forma kontaktu pozwala naprawdę skutecznie rozwiązywać problemy zgłaszane przez użytkowników.
Telefony eBilet
Ebilet to prawdopodobnie największa platforma sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe w polskim internecie. Ponieważ lista wydarzeń jest bardzo długa, a chętnych na zakup biletu – mnóstwo, zdarza się, że gdzieś po drodze pojawią się wątpliwości i trzeba będzie skontaktować się z biurem obsługi klienta. Można to zrobić na kilka sposobów, ale najszybszym jest skorzystanie z infolinii.
Telefon to ebilet.pl to 22 122 80 99, a konsultanci pracują w dni powszednie od 8 do 20. To oznacza, że zwykle zaraz po weekendzie obłożenie linii telefonicznej jest większe, niż w pozostałe dni tygodnia, ale w praktyce czas oczekiwania na połączenie bardzo rzadko przekracza kilka minut.
Teoretycznie można skorzystać z formularza kontaktowego, ale infolinia eBilet działa po prostu sprawniej i jeśli masz do załatwienia sprawę, która nie może czekać, to jest to rozwiązanie zdecydowanie skuteczniejsze.
Dzwoniąc na numer ebilet.pl, można zapytać o status rezerwacji. To szczególnie ważne, ponieważ po stronie serwera często wygenerowanie biletu zajmuje dłuższą chwilę – jeśli w ciągu kwadransa od złożenia zamówienia nie dostaniesz biletu, możesz zadzwonić do eBilet i sprawdzić status zamówienia.
To o tyle istotne, że miejsc na niektóre wydarzenia jest niewiele i czekanie kilka godzin na odpowiedź mailową może sprawić, że nie zdążysz kupić biletu.
Zespół obsługi klienta na infolinii ebilet.pl ma dostęp do historii zamówień, ale dzwoniąc, musisz zidentyfikować transakcję, o którą chcesz spytać. Możesz to zrobić, podając numer zamówienia lub numer biletu, choć w ostateczności można sprawdzić w przypadku zalogowanych klientów ich ostatnie transakcje.
Jest to jednak procedura bardziej czasochłonna, więc zapisuj po drodze wszystkie numery biletu, rezerwacji, a także kody błędów, jakie pojawiać się będą w czasie dokonywania rezerwacji. Podanie ich na infolinii pozwoli szybciej odszukać właściwą transakcję i rozwiązać Twój problem.