Alior Bank jest firmą, która oferuje usługi bankowe i obsługę klienta wysokiej jakości. Infolinia banku dla klientów indywidualnych, mikro i małych firm, dostępna jest cały czas - 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Na dole strony internetowej Alior Banku, dla wszystkich klientów dostępny jest formularz kontaktowy, w którym trzeba wpisać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i treść wiadomości. Znajdziemy tam również sekcję pytań i odpowiedzi, w której znaleźć można informacje dotyczące bankowości internetowej i mobilnej, przelewów i płatności, kont osobistych i lokat, kart płatniczych, konta firmowych, produktów kredytowych i kantora walutowego.
Alior Infolinia
Można się z nią skontaktować pod kilkoma numerami telefonów: 19 502 (z sieci Play 12 19 502) lub 12 370 70 00 dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 dla połączeń z zagranicy.
Dla średnich i dużych firm oraz korporacji, infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Z telefonów stacjonarnych można dzwonić na numer 801 274 274, natomiast z telefonów komórkowych i z zagranicy, wyłącznie na numer 22 531 80 95. Przedsiębiorcy, którzy zainteresowani są leasingiem w Alior Banku, wszystkie informacje mogą uzyskać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00, pod numerem telefonu 32 745 64 56.
Oprócz infolinii telefonicznej, klienci Alior Banku mają do dyspozycji adres mailowy: kontakt@alior.pl, jak również adres poczty tradycyjnej: Alior Bank SA, ul. Postępu 18 B, 02-676 Warszawa.
Wszelkie sprawy wymagające obecności w siedzibie banku, klienci i kontrahenci załatwić mogą pod adresem: Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
Zastrzeżenie swojej karty możliwe jest w Systemie Bankowości Internetowej (tutaj niezbędne jest zalogowanie się na stronie internetowej Alior Banku) lub w dowolnej placówce Alior Banku (strona umożliwia odnalezienie najbliższej dogodnej dla klienta placówki), ale również za pomocą infolinii 19 502 (opcja 4). Zastrzec dokumenty natomiast, można w każdym oddziale banku (zastrzeganie nie jest dostępne w placówkach partnerskich i centrach biznesowych) lub poprzez infolinię, przypisaną także do zastrzegania kart - 19 502, opcja 4.
Wszelkie informacje o produktach Alior Banku dostępne są w dowolnym oddziale banku, jak również pod numerem infolinii 12 19502.
Bank prowadzi własne Biuro Maklerskie, oferując swoim klientom prowadzenie rachunków brokerskich. Dla sprawnej obsługi klientów tego sektora, utworzono infolinię Biura Maklerskiego, którego konsultanci są dostępni od niedzieli od godziny 23.00, do piątku do godziny 23.00. Istnieje także automatyczny serwis informacyjny, który jest czynny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Z infolinią, z telefonów stacjonarnych i komórkowych, połączyć się można wybierając numer 19 503 (dla sieci Play 12 19 503), natomiast z zagranicy dzwonić można na numery: +48 12 19 503 i +48 12 370 74 00.