1. Home
  2. » 
  3. Telekomunikacja
  4. » 
  5. Play

Play
Kontakt

Centrum pomocy Play.pt

Average: 2.3 (6 votes)

Play jest stosunkowo młodą, ale bardzo dobrze radzącą sobie firmą telekomunikacyjną, stale zyskującą nowych zwolenników.

W zakładce Pomoc, którą znajdziemy w Dziale Obsługi Klienta Play, mamy pełny zestaw tematów i odnośników do kontaktu z konsultantem, jakich możemy potrzebować jako obecni i przyszli klienci Play.

W tym jednym miejscu mamy możliwość:

  • zmiany operatora, czyli przeniesienia swojego numeru do Play.
  • uzyskania informacji dotyczących telefonu internetu na kartę lub Mix.
  • kontaktu z serwisem i pomocą techniczną.
  • znalezienia potrzebnych nam kodów dla wszystkich ofert Play.
  • ściągnięcia druków różnego rodzaju dokumentów (umów, regulaminów i cenników), załatwienia wszystkich spraw związanych z fakturami, roamingiem i połączeniami międzynarodowymi, sprawdzenia i poprawy zasięgu, kontaktu w sprawach ochrony danych osobowych, zdalnego zamówienia usług i produktów.

Poprzez stronę Pomoc, zarówno na komputerze, jak i poprzez aplikację na telefon, wejdziemy również na swoje osobiste konto Play24.

kontakt Play

Niecodzienną pomocą, jaką oferuje nam Play, jest forum, które znajdziemy na stronie internetowej firmy. Tu możemy poprowadzić dłuższą rozmowę z konsultantami, wyjaśnić bardziej zawiłe sprawy, jak również porozumieć się z innymi użytkownikami Play i spytać ich o radę lub opinię.

 

Play Infolinia Numer

Kontakt z firmą jest łatwy, gdyż mamy do dyspozycji dwa numery telefonów do działu obsługi klienta:

  • Oddzielny dla klientów indywidualnych: 790 500 500 (dodatkowo *500, jeśli dzwonisz z telefonu w Play).
  • oddzielny dla klientów biznesowych: 790 600 600 (dodatkowo *600, jeśli dzwonisz z telefonu w Play).

Przeciętny czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta to 15 sekund. Dotychczasowi klienci bardzo wysoko oceniają jakość obsługi telefonicznej, bo aż na 5,56 punkta w skali od 2 do 6. Jeśli nasz telefon jest w sieci Play, to koszt połączenia możemy sprawdzić w specjalnym cenniku zamieszczonym na stronie internetowej.

Aby dowiedzieć się, która taryfa nas obowiązuje, należy wpisać w telefonie kod: *111*49*1#. Koszt połączeń z innych sieci, jest zgodny z taryfą operatora obsługującego połączenie.

 

Czat na żywo z PLay.pl

Alternatywą dla infolinii jest czat z ekspertem, za pomocą którego błyskawicznie uzyskamy niezbędne dla nas informacje i otrzymamy wszelką pomoc. Znajdziemy go na stronie Play, pod małą ikonką w prawym dolnym rogu podstrony Pomoc, jak również na fanpage Play na Facebooku – tu należy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”.

 

Kontakt dane adresowe

W sposób tradycyjny możemy korespondować z Play na adres: P4 Sp. Zoo, Skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.

Play infolinia dla firm

Wsparcia klientów Play.pl

Dokumenty przesłać możemy również faxem na numer: +48 22 319 44 11. Play bardzo restrykcyjnie przestrzega polityki ochrony danych osobowych, więc i w tej kwestii udostępnił swoim klientom pełen wachlarz możliwości kontaktu. Drogą mailową zgłosimy swoją sprawę na adres: iod@pomocplay.pl, a poprzez pocztę tradycyjną: Taśmowa 7, 02-677 Warszawa(korespondencja z dopiskiem „Dane osobowe”).

Datos empresa

Comments
Jestem w Play 3 lata i ciągle jest problem A mianowicie rachunki kłamią. Oszukują i złodzieje.