Play jest stosunkowo młodą, ale bardzo dobrze radzącą sobie firmą telekomunikacyjną, stale zyskującą nowych zwolenników.
W zakładce Pomoc, którą znajdziemy w Dziale Obsługi Klienta Play, mamy pełny zestaw tematów i odnośników do kontaktu z konsultantem, jakich możemy potrzebować jako obecni i przyszli klienci Play.
W tym jednym miejscu mamy możliwość:
- zmiany operatora, czyli przeniesienia swojego numeru do Play.
- uzyskania informacji dotyczących telefonu internetu na kartę lub Mix.
- kontaktu z serwisem i pomocą techniczną.
- znalezienia potrzebnych nam kodów dla wszystkich ofert Play.
- ściągnięcia druków różnego rodzaju dokumentów (umów, regulaminów i cenników), załatwienia wszystkich spraw związanych z fakturami, roamingiem i połączeniami międzynarodowymi, sprawdzenia i poprawy zasięgu, kontaktu w sprawach ochrony danych osobowych, zdalnego zamówienia usług i produktów.
Poprzez stronę Pomoc, zarówno na komputerze, jak i poprzez aplikację na telefon, wejdziemy również na swoje osobiste konto Play24.
Niecodzienną pomocą, jaką oferuje nam Play, jest forum, które znajdziemy na stronie internetowej firmy. Tu możemy poprowadzić dłuższą rozmowę z konsultantami, wyjaśnić bardziej zawiłe sprawy, jak również porozumieć się z innymi użytkownikami Play i spytać ich o radę lub opinię.
Play Infolinia Numer
Kontakt z firmą jest łatwy, gdyż mamy do dyspozycji dwa numery telefonów do działu obsługi klienta:
- Oddzielny dla klientów indywidualnych: 790 500 500 (dodatkowo *500, jeśli dzwonisz z telefonu w Play).
- oddzielny dla klientów biznesowych: 790 600 600 (dodatkowo *600, jeśli dzwonisz z telefonu w Play).
Przeciętny czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta to 15 sekund. Dotychczasowi klienci bardzo wysoko oceniają jakość obsługi telefonicznej, bo aż na 5,56 punkta w skali od 2 do 6. Jeśli nasz telefon jest w sieci Play, to koszt połączenia możemy sprawdzić w specjalnym cenniku zamieszczonym na stronie internetowej.
Aby dowiedzieć się, która taryfa nas obowiązuje, należy wpisać w telefonie kod: *111*49*1#. Koszt połączeń z innych sieci, jest zgodny z taryfą operatora obsługującego połączenie.
Czat na żywo z PLay.pl
Alternatywą dla infolinii jest czat z ekspertem, za pomocą którego błyskawicznie uzyskamy niezbędne dla nas informacje i otrzymamy wszelką pomoc. Znajdziemy go na stronie Play, pod małą ikonką w prawym dolnym rogu podstrony Pomoc, jak również na fanpage Play na Facebooku – tu należy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”.
Kontakt dane adresowe
W sposób tradycyjny możemy korespondować z Play na adres P4 Sp. Zoo, Skrytka pocztowa 43, 02-671 Warszawa.
Wsparcia klientów Play.pl
Dokumenty przesłać możemy również faxem na numer: +48 22 319 44 11, Play bardzo restrykcyjnie przestrzega polityki ochrony danych osobowych, więc i w tej kwestii udostępnił swoim klientom pełen wachlarz możliwości kontaktu. Drogą mailową zgłosimy swoją sprawę na adres: iod@pomocplay.pl, a poprzez pocztę tradycyjną: Taśmowa 7, 02-677 Warszawa(korespondencja z dopiskiem „Dane osobowe”).