Reserved jest jedną z największych marek odzieżowych w Polsce, a częściowo odpowiada za to również sprawna obsługa klienta. A że przy okazji jest to dość tania sieć, to osób, które wysoko oceniają Reserved, stale przybywa.
Dobry, sprawnie działający sklep internetowy, przemyślane formy szybkie dostawy i liczne salony stacjonarne sprawiają, że stałych klientów jest wielu.
Koniec końców jednak infolinia wydaje się dziś rozwiązaniem cokolwiek z poprzedniej epoki, stąd redukcja jej obsady. Większość spraw można załatwić samodzielnie, ale jeśli potrzebujesz pomocy w zamówieniu, to w tym sklepie uzyskasz naprawdę rzeczowe wsparcie.
Kontakty do Reserved: Infolinie & Telefony
Infolinia Reserved działa pod numerem 58 353 63 63, jest to jedyny numer telefonu, pod którym można skontaktować się z firmą – bez względu na to, w jakiej sprawie dzwonisz (infolinia Reserved pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-19:00, a w soboty 10:00-17:00).
Warto przy tym dodać, że infolinia w Reserved i tak nie jest preferowaną formą kontaktu, a jej obsada jest mniejsza niż dawniej. Na co dzień nie jest to większy problem, ale w czasie wyprzedaży lub innych akcji promocyjnych oznacza wydłużony czas oczekiwania na połączenie.
Pod numerem infolinii Reserved można załatwić wszystkie sprawy związane z zakupami w tych sklepach:
- Można nawet złożyć zamówienie telefonicznie, jeśli z jakiegoś powodu nie możesz lub nie chcesz robić tego ani w sklepie, ani przez stronę internetową. Pracownicy infolinii dysponują nie tylko pełnym katalogiem, ale też aktualną informacją na temat stanów magazynowych.
- Mają również dostęp do danych na temat złożonych zamówień internetowych, więc jeśli chcesz pilnie zmienić lub anulować swoje zamówienie i jeszcze nie trafiło ono do realizacji, infolinia Reserved prawdopodobnie będzie w stanie wprowadzić odpowiednie modyfikacje.
- Dzwoniąc do Reserved, możesz też zwykle jeszcze zmodyfikować adres wysyłki, jeśli pomylisz się przy wypełnianiu formularza internetowego.
- Poza tym infolinia Reserved pozwala na złożenie reklamacji lub organizację zwrotu produktów.
- Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat regulaminu, polityki zwrotów itd., również wtedy tu właśnie uzyskasz niezbędne odpowiedzi na swoje pytania.
Pamiętaj jednak, że na infolinii też obowiązują ogólne postanowienia regulaminu i pewnych spraw po prostu załatwić się nie da tak, jak sobie tego życzysz. Konsultanci na infolinii udzielą niezbędnych informacji i skierują Cię we właściwe miejsce.