RTV Euro AGD to zdecydowanie lider zakupów w swojej grupie towarowej w polskim internecie i w sprzedaży stacjonarnej. To jednak oznacza także, że codziennie spora grupa osób musi skontaktować się z przedstawicielami sieci w różnych sprawach.
RTV Euro AGD jako firma, która odpowiada za naprawdę spory wycinek rynku w Polsce, musi sprawnie radzić sobie nie tylko z prowadzeniem kilkuset punktów stacjonarnych, ale też z obsługą klientów. Szeroka gama sprzedawanych urządzeń sprawia, że jest to dla wielu osób sklep pierwszego wyboru.
W przeciwieństwie do innych marek RTV Euro AGD raczej nie organizuje głośnych kampanii marketingowych, a ceny w marketach są przyzwoite. Odpowiedni poziom obsługi na sali, w sklepie internetowym oraz obsługi posprzedażnej sprawia, że choć w pewnym sensie ta sieć zostaje w tyle za konkurencją, to w praktyce wciąż wiele osób darzy te sklepy sporym szacunkiem.
RTV Euro AGD Infolinia
Od odbioru zamówień, przez składanie reklamacji, aż po uzyskanie informacji na temat oferty produktowej, to wszystko można zrobić pod jednym numerem infolinii 855 855 855.
Dopiero po połączeniu z serwisem wywołującym trzeba będzie określić temat rozmowy. To ważne z kilku powodów:
- Przede wszystkim, RTV Euro AGD zatrudnia wielu konsultantów specjalizujących się w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
- Po drugie, pracownicy RTV Euro AGD mają przez telefon dostęp tylko do określonych informacji – rzadko kompletnego systemu zamówień.
- Po trzecie, choć numer telefonu jest jeden, to infolinia reklamacyjna w RTV Euro AGD ma inne godziny pracy niż podstawowy dział konsultantów.
- I tak, dzwonić w dowolnej sprawie można do RTV Euro AGD od poniedziałku do piątku między 8 a 21 (godziny są wydłużane w miarę potrzeb do 22), w soboty i niedziele od 9 do 18.
- Pod tym samym numerem można zgłosić reklamację, ale ten dział pracuje w dni powszednie i soboty od 9 do 17, a w niedzielę nie działa.
Obsługa telefoniczna
Choć niektóre sprawy można oczywiście załatwić z poziomu swojego konta użytkownika, konsultanci na infolinii często są lepiej obeznani z konkretnymi problemami i mogą wykonać operacje, które dla użytkowników nie są dostępne.
Jest to jeden z podstawowych powodów, aby zdecydować się jednak na kontakt telefoniczny.
Kolejna sprawa to czas potrzebny na załatwienie sprawy, w RTV Euro AGD po prostu krótko się czeka na konsultanta. Gdyby to samo pytanie zadać przez czat czy formularz kontaktowy, często trzeba by było czekać kilka godzin, obsługa telefoniczna jest zdecydowanie sprawniejsza.
Kontakt telefoniczny z RTV Euro AGD jest polecany jeszcze dlatego, że w czasie jednej tylko rozmowy można zgłosić kilka problemów, a innymi kanałami trudno jest to skutecznie zrobić.