1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. RTV Euro AGD

RTV Euro AGD
Kontakt

RTV Euro AGD obsługą klientów

Average: 2.6 (74 votes)

RTV Euro AGD to zdecydowanie lider zakupów w swojej grupie towarowej w polskim internecie i w sprzedaży stacjonarnej. To jednak oznacza także, że codziennie spora grupa osób musi skontaktować się z przedstawicielami sieci w różnych sprawach.

RTV Euro AGD jako firma, która odpowiada za naprawdę spory wycinek rynku w Polsce, musi sprawnie radzić sobie nie tylko z prowadzeniem kilkuset punktów stacjonarnych, ale też z obsługą klientów. Szeroka gama sprzedawanych urządzeń sprawia, że jest to dla wielu osób sklep pierwszego wyboru.

Kontakt

W przeciwieństwie do innych marek RTV Euro AGD raczej nie organizuje głośnych kampanii marketingowych, a ceny w marketach są przyzwoite. Odpowiedni poziom obsługi na sali, w sklepie internetowym oraz obsługi posprzedażnej sprawia, że choć w pewnym sensie ta sieć zostaje w tyle za konkurencją, to w praktyce wciąż wiele osób darzy te sklepy sporym szacunkiem.

 

RTV Euro AGD Infolinia

Od odbioru zamówień, przez składanie reklamacji, aż po uzyskanie informacji na temat oferty produktowej, to wszystko można zrobić pod jednym numerem infolinii 855 855 855.

Dopiero po połączeniu z serwisem wywołującym trzeba będzie określić temat rozmowy. To ważne z kilku powodów:

  • Przede wszystkim, RTV Euro AGD zatrudnia wielu konsultantów specjalizujących się w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
  • Po drugie, pracownicy RTV Euro AGD mają przez telefon dostęp tylko do określonych informacji – rzadko kompletnego systemu zamówień.
  • Po trzecie, choć numer telefonu jest jeden, to infolinia reklamacyjna w RTV Euro AGD ma inne godziny pracy niż podstawowy dział konsultantów.
  • I tak, dzwonić w dowolnej sprawie można do RTV Euro AGD od poniedziałku do piątku między 8 a 21 (godziny są wydłużane w miarę potrzeb do 22), w soboty i niedziele od 9 do 18.
  • Pod tym samym numerem można zgłosić reklamację, ale ten dział pracuje w dni powszednie i soboty od 9 do 17, a w niedzielę nie działa.

 

Obsługa telefoniczna

Choć niektóre sprawy można oczywiście załatwić z poziomu swojego konta użytkownika, konsultanci na infolinii często są lepiej obeznani z konkretnymi problemami i mogą wykonać operacje, które dla użytkowników nie są dostępne.

Jest to jeden z podstawowych powodów, aby zdecydować się jednak na kontakt telefoniczny.

Kolejna sprawa to czas potrzebny na załatwienie sprawy, w RTV Euro AGD po prostu krótko się czeka na konsultanta. Gdyby to samo pytanie zadać przez czat czy formularz kontaktowy, często trzeba by było czekać kilka godzin, obsługa telefoniczna jest zdecydowanie sprawniejsza.

Kontakt telefoniczny z RTV Euro AGD jest polecany jeszcze dlatego, że w czasie jednej tylko rozmowy można zgłosić kilka problemów, a innymi kanałami trudno jest to skutecznie zrobić.

Datos empresa

Comments
Opisuje cala sprawe bo nikt nie mogł mi udzielic informacji dlaczego nie otrzymalam zwrotu w maksymalnym czasie 14 dni . Kupilam zlew z Outletu gdzie bylo opisane posiada rysy a teraz nie chca mi pieniedzy zwrocic bo byly rysy.... Parodia pani nie wie na infolini kiedy bedzie decyzja w sprawie zwrotu..Nikt nic nie wiem.... Nie moze mnie z nikim polaczyc bo nikogo nie ma... To byl moj ostatni zakup w tej firmie.... Anna Pęcak Niepolecam
Przed chwilą rozmawiałem na infolinii z konsultantka. Miła obsługa. Dziewczyna wysłuchała mnie i pomogła. Obiecała że przekaże dalej moje sugestie na temat funkcjonowania Euro. Zostałem połączony błyskawicznie nie musiałem czekać. Niestety w realu w sklepach nie zawsze wszystko to wygląda tak różowo. Robin.
Dzień dobry. Proszę o pomoc. Szukam pralki może być pod zabudowę , wolnostojąca lub wolnostojąca z odkręcanym blatem . Ograniczają mnie wymiary. Pralka nie może być wyższa niż 82 cm , szerokość do 60 cm i głębokość do 47 cm. Proszę o przedstawienie oferty.
Paczka od 1,5 tygodnia krąży między oddziałami DHL, sklep próbuje nieudolnie wyjaśnić sytuację z kurierem, a w najgorszej sytuacji jest klient z zamrożonymi środkami, który nawet nie widział paczki na oczy.
Dzień dobry mam pytanie w jakim serwisie i gdzie oddajecie sprzęt firmy LENOWO
W środę 27.09.23 zamówiłam pralkę,pani przyjmująca zamówienie potwierdziłam przywóz na piątek 29,09 ,w czwartek otrzymałam sms z potwierdzeniem iż pralka będzie w piątek między 18-20,pralka nie dojechała,konsultant powiedział że ma zapisany transport na 02.10.Dzisiaj dzwonię zapytac o której będzie i co słyszę że jestem zapisana na 04.10.Proszę sobie odpowiedzieć jak to wygląda bo chyba nie chcecie abym ja to zrobiła na forum. Kategorycznie żadam przywiezienia sprzętu,zawarliscie ze mną umowę,jeśli jej nie dotrzymacie wejdziemy na ścieżkę prawną.Czekam na odpowiedz
855 855 855