1. Home
  2. » 
  3. Usługi finansowe
  4. » 
  5. Barclays

Barclays
Kontakt

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Average: 4 (2 votes)

Barclays to firma holdingowa z Wielkiej Brytanii, która na rynku światowym działa już od 1690 roku. Bank posiada główną siedzibę w Londynie i specjalizuje się w tzw. bankowości detalicznej - jego celem jest wspieranie innowacyjnych i rozwiązań z tego zakresu.

Obecnie jest to jeden z największych banków świata, który działa na wszystkich kontynentach, dostarczając usługi dla klientów biznesowych i indywidualnych poprzez oddziały, telefon, internet, bankomaty i nie tylko.

Kontakt

Barclays w 1967 roku jako pierwszy uruchomił bankomat gotówkowy, a następnie dokonał wielu przejęć, które sprawiły, że w 2011 stał się najpotężniejszą międzynarodową korporacją pod względem własności.

 

Numer kontaktowy do Barclays

Jeśli potrzebujesz skontaktować się z Barclays, to możesz to zrobić na kilka różnych sposobów - jednym z najpopularniejszych jest infolinia.

Wystarczy zadzwonić pod numer telefonu: 0845 755 5555 lub 01604 230230, a konsultant z Działu Obsługi Klienta z pewnością odpowie na wszelkie pytania i pomoże w rozwiązaniu poszczególnych problemów - kontakt z Barclays Bank Polska może być jednak równie łatwy dzięki platformie online.

Warto tutaj dodać, że Barclays udostępnia w Polsce dwa wspomniane wyżej numery kontaktowe - jeden z nich kieruje bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, a drugi do konsultantów banku. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby skontaktować się bezpośrednio z danym działem Barclays, ale należy wówczas pamiętać, że rozmowa będzie prowadzona w języku angielskim - numer do Biura Obsługi Klienta to: 0845 755 5555.

 

Czat na żywo z Barclays

Z Barclays można też się skontaktować online - wystarczy wejść na oficjalną stronę banku i kliknąć w zakładkę “Kontakt”, a następnie wybrać właściwy temat rozmowy.

Po wybraniu tematu pojawi się komunikat z przedstawionymi formami kontaktu:

  • jedną z nich jest czat na stronie głównej, czyli jedna z najszybszych metod, pozwalających bezproblemowo uzyskać odpowiedź na zadane pytanie.
  • Alternatywną opcją jest wybór kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta, a także możliwość wyboru rozmowy wideo za pomocą aplikacji Barclays - należy tutaj jednak zaznaczyć, że skorzystanie z rozmowy wideo jest możliwe wyłącznie w przypadku posiadania konta w tym banku.
  • Należy również zaznaczyć, że bezpośrednia wizyta w banku może być nieco utrudniona ze względu na fakt, że Barclays nie posiada obecnie swoich oddziałów stacjonarnych w Polsce.
  • Dlatego też zaleca się kontakt telefoniczny lub poprzez czat na stronie głównej - alternatywnie można skontaktować się z Barclays także za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn)

Trzeba też wiedzieć, że każda z wyżej przytoczonych form kontaktu online z bankiem Barclays wymagać będzie znajomości języka angielskiego.

Wszystkie konta społecznościowe Barclays, które są oryginalne mają zweryfikowaną plakietkę. Użytkownicy urządzeń Apple mogą skontaktować się z bankiem poprzez dedykowaną aplikację - z kolei automatyczny asystent cyfrowy dostępny jest do dyspozycji klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Obsługa Klienta pracuje jednak w określonych godzinach, co może powodować pewne utrudnienia komunikacyjne - kontakt mailowy jest zarezerwowany wyłącznie dla klientów z Wielkiej Brytanii.