Sieć A2mobile jest operatorem wirtualnym działającym na sieci Plusa, co przekłada się na naprawdę niezły zasięg.
Niskimi cenami i bardzo prostą ofertą operator skusił wielu klientów, a sprawnie działająca infolinia telefoniczna jest tylko dodatkowym atutem, formą zabezpieczenia, na wypadek, gdyby nie udało się samodzielnie włączyć jakiejś usługi albo na przykład opłata zostałaby pobrana dwukrotnie.
Serwis telefoniczny A2mobile
Fakt, że infolinia działa sprawnie bez konieczności oczekiwania na połączenie z konsultantem, na pewno będzie ważny dla osób, które po prostu chcą sprawnie rozwiązać problem.
Kontakt z a2mobile jest banalnie prosty, ponieważ infolinia tego operatora praktycznie od razu łączy z konsultantem bez konieczności wybierania opcji z menu telefonicznego i długiego oczekiwania na połączenie, numer na infolinię A2mobile to 720 20 30 40.
Konsultanci na infolinii pracują przez cały czas (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy), przy czym od poniedziałku do piątku infolinia jest czynna w godzinach od 8 do 20, a w soboty i niedziele od 9 do 16. Długie godziny pracy infolinii to dobra wiadomość, ponieważ pomoc konsultantów potrzebna jest może niezbyt często, ale zwykle pilnie.
kontakt telefoniczny
Sieć a2mobile cały czas stawia na kontakt telefoniczny, co właściwie powinno być znakiem firmowym operatorów telefonii komórkowej, ale ma też wymiar praktyczny – jeśli przestanie działać dostarczany przez a2mobile internet, to nie będzie możliwości kontaktu mailowego, a telefon nadal pozwoli sprawnie rozwiązać wszystkie problemy.
Tych może kilka się pojawić, ponieważ na przykład użytkownicy a2mobile mogą włączyć w miesiącu jedynie 5 pakietów dodatkowych. Po wykorzystaniu tego limitu można go oczywiście zwiększyć, ale wymaga to – no właśnie – kontaktu z infolinią.
Poza tym konsultanci mają też dostęp do podstawowych danych o koncie klienta, więc będą mogli pomóc, jeśli chciałbyś na przykład sprawdzić stan konta albo daty ważności pakietów.
Dział reklamacji - A2mobile
Poza tym infolinia A2mobile przyjmuje też reklamacje na działanie sieci czy związane z płatnościami.
Jeśli Twoje doładowanie nie zostało zrealizowane, możesz, dzwoniąc na infolinię a2mobile, upewnić się, czy wpłata dotarła do operatora. Poza tym oczywiście na infolinii uzyskasz informacje dotyczące bieżącej oferty.
To ważne, ponieważ ten operator nie inwestuje w poważniejsze kampanie reklamowe, więc telefon na infolinię może być najprostszym sposobem nie tylko włączenia konkretnych usług, jeśli nie znasz na nie krótkiego kodu, ale przede wszystkim uzyskania informacji o tym, jakie usługi w ogóle są dostępne.
Kontakt przez adres e-mail: bok@a2mobile.pl.