1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Uber Eats

Uber Eats
Kontakt

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Average: 1.8 (68 votes)

Uber Eats czyli marka Ubera obsługująca dostawy jedzenia z restauracji.

Uber Eats jest marką, która powstała, by wykorzystać potencjał markowy głównej marki Uber. Dostawcy zajmują się przede wszystkim dostawami jedzenia z restauracji do lokalnych klientów, przy czym nie wszystkie dostawy zamówione na stronie Uber Eats są wykonywane właśnie przez nich.

Uber Eats

Niektóre restauracje mają z Uber Eats umowę na składanie zamówień przez stronę, ale dostawy realizują własnymi siłami. Można też dodać, że jest to pierwsza marka, która uruchomiła w Polsce tego typu działalność na szeroką skalę.

Obecnie konkurencja jest większa, ale Uber pozostaje prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalnym dostawcą w branży restauracyjnej, co przy okazji sprawia, że i infolinia Uber Eats jest tą najbardziej zajętą.

 

Infolinie & Telefony do Uber Eats

Uber Eats, czyli marka Ubera obsługująca dostawy jedzenia z restauracji, zdecydowanie nie zachęca do kontaktu telefonicznego, ale to właśnie infolinia w niektórych przypadkach jest sposobem na najszybsze rozwiązanie problemów.

Numer Uber Eats to 22 104 20 08, przy czym warto dodać, że ta sama infolinia obsługuje także inne marki działające pod szyldem Ubera (informacja telefoniczna Uber Eats jest dostępna wyłącznie w dni powszednie w godzinach 9 do 17). Centrum obsługi telefonicznej nie ma wielkiej obsady, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość – załatwienie niektórych problemów może potrwać dłuższą chwilę, ale w związku z raczej kiepsko rozbudowanym FAQ, kontakt telefoniczny w niektórych przypadkach jest nadal najsprawniejszą metodą.

Infolinia telefoniczna Uber Eats dawniej działała głównie jako centrum informacyjne dla osób, które chciałyby podjąć pracę jako dostawcy. Ten numer nadal jest tak wykorzystywany, ale poza tym pozwala też obsłużyć niektóre inne problemy.

Warto jednak nadmienić, że telefon Uber Eats nie służy do zgłaszania problemów z bieżącymi zamówieniami. W tej sprawie należy kontaktować się bezpośrednio z restauracjami lub kurierami Uber Eats, za to numer infolinii Ubera może wyświetlić się na ekranie telefonu, jeśli to kurier będzie potrzebował kontaktu z odbiorcą.

Ze względu na prywatność, takie połączenia przechodzą przez dedykowaną centralkę firmy, a kurier nie widzi bezpośrednio numeru odbiorcy – numerów, z których wykonane będą połączenia, jest kilka, a jednym z nich jest również główny numer infolinii Uber Eats.

 

Uber Eats numer telefon

Dzwoniąc pod warszawski numer Uber Eats nie można złożyć zamówienia. To jest możliwe wyłącznie z poziomu strony internetowej lub aplikacji mobilnej, ale jeśli klient wypowiedział umowę z Uberem, a chciałby złożyć reklamację, to infolinia będzie jednym z możliwych kanałów komunikacji w tej sprawie.

Poza tym oczywiście numer nadal pozostaje aktualny dla pracowników Ubera, którzy działają w ramach własnej DG. Osoby mające podpisane umowy z partnerami Uber Eats proszone są w pierwszej kolejności o kontakt z infolinią partnera, a dopiero kiedy tam nie uda się załatwić problemów, wówczas z numerem telefonu przypisanym do polskiej centrali Ubera.

Comments
Witam,w dn 22.05 opłacone zamówienie na kwotę 44,62 nie zostało zrealizowane i anulowane w waszym systemie przy czym do dzisiaj nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy. Proszę o pilna interwencje.
Proszę oddać mi pieniądze. Zamówienie nie dotarło. Grzegorz Guziak
Dzień dobry, wczoraj złożyłam zamówienie za które dwukrotnie zapłaciłam. Dając napiwek kurierowi ponownie pobrano mi kwote za jedzenie. Czekam na kontakt.
Witam, w dniu 19 Wrzesnia oplacilam zamowienie na kwote 87.49 zlotych. Zamowienie zostalo anulowane przez was i nie dostalismy ani zwrotu pieniedzy, ani jedzenia. Prosze o pilny kontakt.
Złożyłem zamówienie z ubereats w Pierogarnia Tyska i zamówienie nie dotarło, a kontakt telefoniczny z restauracją jest niedostępny. Co robić w takiej sytuacji?
Dzień dobry. Aplikacja na tablecie nie chce się połączyć z internetem.
Dwa razy pobrało pieniazki 04.12.2022 zero kontaktu
Wchodząc w karte restauracji przez ikone promocji i po wpisaniu kodu który był wyświetlony wyskakuje informacja że kod nieaktualny
Witam, zakończyliśmy działalność naszej restauracji .Proszę o informację jak zakończyć umowę o współpracy i zwrócić sprzęt. Pozdrawiam.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA TEJ APLIKACJI