1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Sinsay

Sinsay
Kontakt

Biuro Obsługa Klienta Sinsay

Average: 2.6 (120 votes)

Sinsay to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek w Polsce. Początkowo był to tylko sklep odzieżowy, obecnie oferuje jednak znacznie szerszy wybór artykułów do domu.

Sinsay znacząco poszerzył swoją ofertę. Początkowo była to wyłącznie moda damska adresowana zresztą do osób młodych, dziś jest w niej sporo tekstyliów domowych, a także kosmetyków. Tak szeroki wybór nie wszystkim klientkom przypadł do gustu, ale jest też spore grono osób, które do Sinsay przekonały się właśnie dlatego, że sklep ten stał się nieco bardziej wszechstronny i uniwersalny.

Kontakt telefoniczny

Warto jednak zwrócić uwagę na to, że przy poszerzeniu asortymentu kolekcje odzieżowe nie zostały okrojone, więc niektórym sklepom po prostu zabrakło przestrzeni ekspozycyjnej, dlatego katalog w sklepie internetowym jest zwykle dużo bardziej rozbudowany niż w sklepach stacjonarnych. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić produkty przez internet i najwyżej je później zwrócić, jeśli nie przypadną Ci one do gustu.

 

Kontakt z Działem Obsługi Klienta

Jako domyślną formę kontaktu Sinsay proponuje formularz kontaktowy, ale jeśli chcesz załatwić swoje sprawy szybciej i bez czekania na odpowiedź, to lepszym rozwiązaniem będzie infolinia, 58 353 65 65.

Pracownicy infolinii Sinsay w teorii powinni być w stanie obsłużyć wszystkie zapytania:

  • od bieżącej obsługi zamówień, przez reklamacje, aż po dostęp do danych osobowych gromadzonych przez Sinsay.

Funkcjonowanie infolinii nie budzi większych zastrzeżeń, może tylko z tym wyjątkiem, że w godzinach największego zainteresowania czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest dość długi.

Kontakt telefoniczny z Sinsay jest możliwy w każdej sprawie, należy natomiast pamiętać, że centralna infolinia często nie będzie w stanie udzielić na przykład informacji o stanie magazynowym w poszczególnych sklepach. Ponieważ butiki stacjonarne nie mają własnych numerów telefonów dla klientów, trzeba radzić sobie inaczej. Infolinia Sinsay będzie natomiast w stanie pomóc w przeprowadzeniu zamówienia internetowego albo sprawdzeniu jego statusu, jeśli na przykład w czasie składania zamówienia wystąpił jakiś błąd.

Dzwoniąc do Sinsay, trzeba czasem uzbroić się w cierpliwość. Jeśli masz taką możliwość, spróbuj zadzwonić między 11 a 13, wtedy ruch na infolinii jest najmniejszy, więc swoją sprawę załatwisz najszybciej, jak to możliwe. Pamiętaj, że według oficjalnego stanowiska Sinsay infolinia jest dziś już tylko wspomagającym sposobem kontaktu, więc liczba konsultantów jest ograniczona.

Nadal jednak jest to często szybsza droga niż czat lub wiadomości, gdzie uzyskanie konkretnych informacji wymaga wymiany wielu wiadomości. Dzwoniąc na infolinię Sinsay w sprawie złożonego zamówienia, przygotuj jego numer. Teoretycznie można wyszukać zamówienie po adresie e-mail, ale spróbuj ułatwić pracę konsultantom – numer zamówienia masz na pewno w mailu z potwierdzeniem zakupów.

 

Comments
Wysłali mi zamiast 3 części tylko 2 ..... Masakra jakaś
Nie idzie się z Nimi skontaktować...ostatni raz coś u Nich kupiłam
dodaje produkt do koszyka, a jak potem drugi dodam to wywala pierwszy, prosze do programistow IT sie zwrocic o naprawienie, bo ja sama tez programuje to widze, ze nie halo
Dzień dobry. Kiedy będzie dostępna w sprzedaży internetowej torebka worek 6726A-99X?
Dobry wieczór, proszę o informację odnośnie terminu realizacji zamówienia Nr
prosze o anulowanie zamowienia i zwrot platnosci paypo.
Mam pytanie dlaczego anulowaliście mi jedną rzecz z zamówienia
Chciałabym zwrócić uwagę na kulturę słowa w sklepie w Wągrowcu. Jestem pozytywnie zaskoczona. Pracownicy potrafią powiedzieć klientowi "dzień dobry". Nieważne, czy wychodzą z magazynu, czy układają towar, czy są przy kasie. Każdy, bez względu na pełnioną funkcję wita się z klientem zwrotem "dzień dobry", co rzadko zdarza się w innych sieciówkach. Dziękuję za miłą atmosferę.
Mi sami anulowali zamówienie, mimo, ze nie otrzymałam powiadomienia o towarze gotowym do odbioru.
Dzień dobry. Jak długo trzeba czekać na wysyłkę zamówienia?
Dzień dobry. Dzisiaj odebrałam paczkę z zamówieniem. Brakuje jednej koszulki. Z poważaniem
Dzień dobry niestety nie udało mi się odebrać paczki w danym terminie i zapomniałam przedłużyć odbiór czy jest możliwościach paczka wróciła z powrotem do paczkomaty bardzo mi zależy.
taka sieciówka a etykiety do zwrotów trzeba robić samemu, jedyne dane jakie się dostaje to adres, a skąd wyczarować e-mail czy nr tel?
Moje zamówienie jest niekompletne! A linia telefoniczna jest nieczynna
Chciałabym złożyć skargę na personel w sklepie sinsay w Jarosławiu
Chciałabym podziękować bardzo serdecznie jeszcze raz za odnalezienie mojej torebki, szybką reakcję z-czyni kierownika oraz specjalnie dla pani chyba Liliany,młoda ekspedientka w okularkach,ciemne włosy,bardzo skromna, a do tego bardzo uczciwa. W dniu dzisiejszym pozostawiłam w przebieralni torebkę z całą zawartością i niestety gdyby nie Pani Liliana myślę że miałabym poważne kłopoty. Chciałabym aby takich ludzi było coraz więcej i gratuluje firmie za wspaniała rekrutację pracowników. Agnieszka
Proszę o anulowanie zamówienia numer 174xx pojawił się problem przy zamówieniu i złożyło mi się dwa razy
Anulowałam zamówienie w dniu 04.06.24 i do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Masakra, mimo kilku maili w tej sprawie to nie mam żadnej odpowiedzi
W dniu dzisiejszym nie została przyjęta przez panią Weronikę reklamacja na bezpodstawne zablokowanie mojej płatności za zamówienie. Pani Weronika po pierwsze nie chciała przyjąć reklamacji, którą jako konsumentami prawo złożyć. Po drugie uparcie twierdziła że blokada płatności 1000 zł jest blokadą bezpieczeństwa ....czyli Sinsay podejmuje decyzję za mnie i mój bank, że nie mogę takiej płatności dokonać ???? O co chodzi? To ja albo mój bank ma prawo weryfikować moje płatności a nie system IT lub ktokolwiek z tej firmy. Po trzecie próbowałam przejść tą procedurę kilka razy i było za każdym razem tak samo. Pani Weronika stwierdziła, że mogę złożyć zamówienie po raz kolejny i teraz IT mnie przepuści...czyli co teraz już moja płatność może przejść bo jakiś programista lub informatyk klepnie niczym sędzia na wokandzie zapadł werdykt i już może Pani płacić. Po czwarte ponowne zamówienie wiąże się z zakupem towaru po droższej cenie oraz zmianie przez system części zamówienia. Ponownie firma Sinsay łamie prawo dokonując zmiany cen za zamówione towary. To tak jakbym odczytała cenę towaru a po przejściu sklepu kilka razy okazałoby się przy kasie ojej płaci Pani więcej bo ???? Szukam odpowiedzi i jej nie dostaję.