Sinsay to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek w Polsce. Początkowo był to tylko sklep odzieżowy, obecnie oferuje jednak znacznie szerszy wybór artykułów do domu.
Sinsay znacząco poszerzył swoją ofertę. Początkowo była to wyłącznie moda damska adresowana zresztą do osób młodych, dziś jest w niej sporo tekstyliów domowych, a także kosmetyków. Tak szeroki wybór nie wszystkim klientkom przypadł do gustu, ale jest też spore grono osób, które do Sinsay przekonały się właśnie dlatego, że sklep ten stał się nieco bardziej wszechstronny i uniwersalny.
Warto jednak zwrócić uwagę na to, że przy poszerzeniu asortymentu kolekcje odzieżowe nie zostały okrojone, więc niektórym sklepom po prostu zabrakło przestrzeni ekspozycyjnej, dlatego katalog w sklepie internetowym jest zwykle dużo bardziej rozbudowany niż w sklepach stacjonarnych. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić produkty przez internet i najwyżej je później zwrócić, jeśli nie przypadną Ci one do gustu.
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
Jako domyślną formę kontaktu Sinsay proponuje formularz kontaktowy, ale jeśli chcesz załatwić swoje sprawy szybciej i bez czekania na odpowiedź, to lepszym rozwiązaniem będzie infolinia, 58 353 65 65.
Pracownicy infolinii Sinsay w teorii powinni być w stanie obsłużyć wszystkie zapytania:
- od bieżącej obsługi zamówień, przez reklamacje, aż po dostęp do danych osobowych gromadzonych przez Sinsay.
Funkcjonowanie infolinii nie budzi większych zastrzeżeń, może tylko z tym wyjątkiem, że w godzinach największego zainteresowania czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest dość długi.
Kontakt telefoniczny z Sinsay jest możliwy w każdej sprawie, należy natomiast pamiętać, że centralna infolinia często nie będzie w stanie udzielić na przykład informacji o stanie magazynowym w poszczególnych sklepach. Ponieważ butiki stacjonarne nie mają własnych numerów telefonów dla klientów, trzeba radzić sobie inaczej. Infolinia Sinsay będzie natomiast w stanie pomóc w przeprowadzeniu zamówienia internetowego albo sprawdzeniu jego statusu, jeśli na przykład w czasie składania zamówienia wystąpił jakiś błąd.
Dzwoniąc do Sinsay, trzeba czasem uzbroić się w cierpliwość. Jeśli masz taką możliwość, spróbuj zadzwonić między 11 a 13, wtedy ruch na infolinii jest najmniejszy, więc swoją sprawę załatwisz najszybciej, jak to możliwe. Pamiętaj, że według oficjalnego stanowiska Sinsay infolinia jest dziś już tylko wspomagającym sposobem kontaktu, więc liczba konsultantów jest ograniczona.
Nadal jednak jest to często szybsza droga niż czat lub wiadomości, gdzie uzyskanie konkretnych informacji wymaga wymiany wielu wiadomości. Dzwoniąc na infolinię Sinsay w sprawie złożonego zamówienia, przygotuj jego numer. Teoretycznie można wyszukać zamówienie po adresie e-mail, ale spróbuj ułatwić pracę konsultantom – numer zamówienia masz na pewno w mailu z potwierdzeniem zakupów.