Santander Bank to dosyć młoda, nowa nazwa Banku Zachodniego WBK. BZ WBK był firmą, która w 2001 roku powstała z połączenia Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA i Banku Zachodniego SA, a działała do roku 2018, kiedy to zmieniła swoją tożsamość na Santander Bank Polska SA.
Już kilka lat wcześniej, w 2011 roku, BZ WBK dołączył do Grupy Santander. Bank ma w swojej ofercie szeroki wachlarz usług i produktów bankowych, takich jak np, konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, lokaty i inwestycje, ubezpieczenia, kredyty, leasing, faktoring, karty i terminale płatnicze, produkty skarbu, finansowanie handlu, działalności, nieruchomości, private banking oraz bankowość transakcyjną i elektroniczną.
Santander infolinia numer telefonu
Obsługa klienta w Santander Bank działa wielokanałowo. Obecni i przyszli klienci mają do swojej dyspozycji kilka numerów infolinii:
- 781 119 999 (dla telefonów komórkowych).
- 1 9999 (dla telefonów stacjonarnych).
- +48 61 81 1 999 (dla dzwoniących z zagranicy).
- 801 18 18 18 (klienci, których w wyniku przejęcia działalności w dniu 9.11.2018 r., przejął Santander Bank Polska).
Czat na żywo z Santander Consumer
Na stronie internetowej Santander Bank, w zakładce Kontakt, znajdziemy czat online z doradcą, dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 22.00, a w weekendy od godziny 8.00 do 20.00. Po kliknięciu czerwonego guzika „Połącz się z doradcą”, pojawia się strona zawierająca pytania i odpowiedzi FAQ, na której możemy znaleźć wyczerpujące odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak również wybrać sposób rozmowy z konsultantem (czat, połączenie głosowe lub wideo) i połączyć się z nim.
Santander Bank formularz kontaktowy
W tym samym miejscu pomocy szukać mogą osoby posługujące się językiem migowym, gdyż po kliknięciu w odpowiednią ikonkę, mogą połączyć się z doradcą posługującym się PJM. W zakładce Kontakt znajdziemy także formularz online, w którym powinniśmy wpisać swój adres e-mail oraz treść pytania, na które chcemy otrzymać odpowiedź.
Kontakt przez adres e-mail
Alternatywą dla formularza, może być adres mailowy banku, przeznaczony dla wszelkich spraw i pytań: kontakt@santander.pl. Chcąc przesłać ważne dokumenty i pisma, możemy skontaktować się z firmą na adres: Santander Bank Polska, al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
Santander Bank zadbał również o proste i niekłopotliwe zgłaszanie reklamacji – na stronie banku, w zakładce Kontakt, znajduje się specjalny przycisk „Zgłoś reklamację”, który przeniesie nas na odpowiednią stronę. Znajdziemy tu nie tylko instrukcje, w jaki sposób wykonać swoje zgłoszenie, ale też możemy wybrać spośród kilku różnych opcji zgłaszania reklamacji: elektronicznie, w Santander internet, video dla osób niesłyszących, telefonicznie lub listownie.
W przypadku, gdybyśmy chcieli złożyć reklamację lub załatwić jakąkolwiek inną sprawę osobiście, w oddziale banku, na stronie znajdziemy przejrzystą mapę wszystkich placówek i bankomatów Santander Bank w Polsce.