1. Home
  2. » 
  3. Online
  4. » 
  5. Zalando

Zalando
Kontakt

Jaki jest kontakt do Działu Obsługi Klienta?

ad
Average: 3.4 (133 votes)

Zalando jest sklepem internetowym oferującym markową odzież, obuwie, dodatki i akcesoria odzieżowe, biżuterię i zegarki, a także okulary przeciwsłoneczne – wszystko to dostępne wyłącznie wysyłkowo. Spółka Zalando powstała w 2008 r. w Berlinie, już w 2009 r. zaczęła rozszerzać swój rynek odbiorców na różne kraje europejskie, a w 2012 r. trafiła również do Polski.

Po kilku latach istnienia, Zalando zaczęło tworzyć i sprzedawać kolekcje ubrań swojej własnej marki. Klientom sklepu przysługuje bezpłatna wysyłka i ewentualny zwrot zamówienia, dodatkowo nie są oni zobowiązani do minimalnej kwoty zakupów.

 

Zalando Polska infolinia

Zalando Kontakt Telefon

Z biurem obsługi klienta sklepu Zalando, skontaktować się można dzwoniąc na numer telefonu: 22 300 30 95, infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 21.00., a w soboty od godz. 9.00 do godz. 20.00.

Orientacyjny czas oczekiwania na połączenie to 2 minuty.

W sprawach innych niż zamówienie i oferta strony internetowej, z siedzibą firmy skontaktujemy się, przesyłając dokumenty i wiadomości faksem na numer: +49 30 2759 46 93 lub pisząc na adres mailowy: impressum@zalando.pl albo stacjonarny: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlin.

 

Zalando formularz kontaktowy

Kontakt z konsultantem Zalando nawiążemy również poprzez stronę internetową Zalando, wchodząc w zakładkę Kontakt i wybierając opcję „Napisz do nas wiadomość”. W formularzu niezbędne będzie wpisanie swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz opcjonalnie numeru telefonu kontaktowego.

Następnie należy zaznaczyć, czy korespondencja dotyczy złożonego zamówenia (wówczas wpisujemy numer zamówienia i swoje zapytanie), czy też nie (wpisujemy jedynie treść zapytania). Odpowiedzi spodziewać się możemy w ciągu 1-2 dni.

W zakładce Kontakt znajdziemy również opcję czatu z konsultantem.

Strona Zalando na Facebooku również oferuje kontakt poprzez opcję czatu. Aby z niej skorzystać, wystarczy kliknąć przycisk Wyślij wiadomość. Obsługa Klienta dostępna jest od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 21.00, a w soboty i niedziele od godz. 9.00 do godz. 20.00. Pisząc w tych ramach czasowych, odpowiedzi spodziewać się możemy już po kilku minutach.

 

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Na stronie internetowej Zalando znajdziemy także wyjątkowo obszerny dział FAQ, dzięki któremu bardzo szybko znajdziemy odpowiedzi na nawet dość szczegółowe i nietypowe pytania. Może to być znaczącą pomocą, gdy potrzebujemy natychmiastowej informacji lub gdy akurat nie mamy możliwości połączenia się z konsultantem.

W dziale tym zawarte są szczegółowe informacje na tematy, takie jak zwroty i reklamacje, akceptowane metody płatności, wysyłka i dostawa, złożone zamówienia, karty upominkowe, tabela rozmiarów, konto użytkownika (większość informacji dostępna po zalogowaniu), zakupy u partnerów Zalando, program Pre-owned, czy śledzenie przesyłki.

Datos empresa

Comments
Jest jakiś błąd na waszej stronie zalando lounge. Włoski styl Premium. Bluzki armaniego były po 33 zł teraz cena to 3000.
Witam Zrobilam zwrot nr zamówienia co z tym zwrotem ?
witam odesłałem buty celvina cleina ponieważ były za duże i od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy.
Błąd na stronie zalando firma włóczanka artykuł po 2999 zł. Powinien być po 299
Dzień dobry , do dnia dzisiejszego nie otrzymałem części zamówienia a dokładnie a dokładnie marynarki . W śledzeniu przesyłki napisane jest że kurier nie zastał nikogo pod adresem. Nie otrzymałem żadnego telefonu ani avizo od kuriera. Proszę o ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy. Dziękuję Rafał
Witam, Złożyłam zamówienie na sukienkę,rozm 36, w momencie zakupu była ona widoczna na Waszej stronie. Przelewy24 w dalszym ciągu oczekują na wpłatę, mój bank zablokował rachunek do czasu otrzymania informacji o poprawnej realizacji zakupu. Proszę o informację czy zrealizujecie zamówienie czy sukienka jest dostępna?
Witam , czy istniej moiwosc wystawienia faktury za zakup na klub sportowy z metodą płatności zapłacono gotówką?
Proszę o zwrot pieniędzy, towar został odesłany
Zamówiłam buty zapłaciłam dla kuriera a buty przyszły nie te co chcialam
W śledzeniu przesyłki napisane jest że kurier nie zastał nikogo w domu. Nie otrzymałem żadnego telefonu ani awizo. Proszę o ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy. Piotr.
Witam Serdecznie Szukam całego kompletu kompielowego nie mogę znaleźć ZOA81L003-O11 góra i dół bikini Pozdrawiam
Proszę o katakt telefoniczny pod numer 533x dziękuję
Szanowni Państwo, dokonaliśmy u Państwa zakupu, otrzymaliśmy fakturę, jednak kod pocztowy nie zgadza się z właściwym. Uprzejmie proszę o poprawienie błędu i przesłanie dokumentu. Pozdrawiam,
Dzień dobry ☺️ proszę o zwrot pieniędzy,towary zostały odesłane 23 października i do dziś nie ma zwrotu pieniążków,a już dawno muszę zapłacić za towar.Wzielam na przymierz teraz zapłać później.Do dziś dnia nie ma zwrotu pieniążków
proszę odesłać ponownie moje przesyłki gdyż nie zostały odebrane w terminie z paczkomatu
Kiedy jednak w tym czasie produkt jest niedostępny prosimy jednak pamiętać o tym jak grupa osób w tym roku nie
Witam, Z podanego wyżej zamówienie otrzymałam tylko spodnie. Jaki jest stan wysyłki żakietu? Pozdrawiam Małgorzata Brytek
Odesłałam 2 pary butów w dwóch rozmiarach do partnera Zalando, firmy Marylou .Otrzymałam zwrot tylko za 1 parę.Proszę o zwrot pieniędzy za drugą parę. Próba kontaktu telefonicznego niemożliwa , ponieważ numery podane na stronie nie istnieją.Ta sytuacja budzi co najmniej zdziwienie.