Zalando jest sklepem internetowym oferującym markową odzież, obuwie, dodatki i akcesoria odzieżowe, biżuterię i zegarki, a także okulary przeciwsłoneczne – wszystko to dostępne wyłącznie wysyłkowo. Spółka Zalando powstała w 2008 r. w Berlinie, już w 2009 r. zaczęła rozszerzać swój rynek odbiorców na różne kraje europejskie, a w 2012 r. trafiła również do Polski.
Po kilku latach istnienia, Zalando zaczęło tworzyć i sprzedawać kolekcje ubrań swojej własnej marki. Klientom sklepu przysługuje bezpłatna wysyłka i ewentualny zwrot zamówienia, dodatkowo nie są oni zobowiązani do minimalnej kwoty zakupów.
Zalando Kontakt Telefon
Z biurem obsługi klienta sklepu Zalando, skontaktować się można dzwoniąc na numer telefonu: 22 300 30 95, infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 21.00., a w soboty od godz. 9.00 do godz. 20.00.
Orientacyjny czas oczekiwania na połączenie to 2 minuty.
W sprawach innych niż zamówienie i oferta strony internetowej, z siedzibą firmy skontaktujemy się, przesyłając dokumenty i wiadomości faksem na numer: +49 30 2759 46 93 lub pisząc na adres mailowy: impressum@zalando.pl albo stacjonarny: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlin.
Zalando formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem Zalando nawiążemy również poprzez stronę internetową Zalando, wchodząc w zakładkę Kontakt i wybierając opcję „Napisz do nas wiadomość”. W formularzu niezbędne będzie wpisanie swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz opcjonalnie numeru telefonu kontaktowego.
Następnie należy zaznaczyć, czy korespondencja dotyczy złożonego zamówenia (wówczas wpisujemy numer zamówienia i swoje zapytanie), czy też nie (wpisujemy jedynie treść zapytania). Odpowiedzi spodziewać się możemy w ciągu 1-2 dni.
W zakładce Kontakt znajdziemy również opcję czatu z konsultantem.
Strona Zalando na Facebooku również oferuje kontakt poprzez opcję czatu. Aby z niej skorzystać, wystarczy kliknąć przycisk Wyślij wiadomość. Obsługa Klienta dostępna jest od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 21.00, a w soboty i niedziele od godz. 9.00 do godz. 20.00. Pisząc w tych ramach czasowych, odpowiedzi spodziewać się możemy już po kilku minutach.
FAQ: Najczęściej zadawane pytania
Na stronie internetowej Zalando znajdziemy także wyjątkowo obszerny dział FAQ, dzięki któremu bardzo szybko znajdziemy odpowiedzi na nawet dość szczegółowe i nietypowe pytania. Może to być znaczącą pomocą, gdy potrzebujemy natychmiastowej informacji lub gdy akurat nie mamy możliwości połączenia się z konsultantem.
W dziale tym zawarte są szczegółowe informacje na tematy, takie jak zwroty i reklamacje, akceptowane metody płatności, wysyłka i dostawa, złożone zamówienia, karty upominkowe, tabela rozmiarów, konto użytkownika (większość informacji dostępna po zalogowaniu), zakupy u partnerów Zalando, program Pre-owned, czy śledzenie przesyłki.