Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” (TUiR), jest firmą o niemal stuletniej tradycji. Jej początki to rok 1920, kiedy to została założona jako spółdzielnia. Obecnie jest spółka akcyjną z siedzibą w Warszawie, a jej nową, dużą i znaczącą gałęzią jest Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie „Warta” (TUnŻ Warta SA).
W tym samym roku, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta”, dokonało fuzji z firmą HDI Asekuracja TU SA, stając się jednym z największych towarzystw ubezpieczeń majątkowych w Polsce.
Dziś Warta oferuje szeroką gamę ubezpieczeń indywidualnych i dla biznesu. Ubezpieczyć możemy samochód i kierowcę, dom i mieszkanie, życie i zdrowie, firmę i pracowników, jak również wykupić ubezpieczenia podróży.
Ciekawymi produktami Warty są także ubezpieczenia, które wchodzą w skład pakietu Emerytura i inwestycje. Są to:
- Warta Inwestycja – Plany i Fundusze Inwestycyjne dla siebie i rodziny oraz.
- Warta Posag – regularna, miesięczna renta dla dziecka.
WARTA Infolinia
Przyszli i obecni klienci Warty mają do dyspozycji dwa numery infolinii, pod które zadzwonić można także chcąc zgłosić szkodę:
- 502 308 308 (numer dla abonentów dzwoniących z Polski lub zagranicy).
Szkody możemy zgłaszać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 22.00, a w soboty od godz. 8.00 do 16.00. Obsługa zgłoszonych szkód, jak również obsługa assistance, realizowana jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Warta - Kontakt z Centrum Obsługi Klienta
Z biurem obsługi klienta możemy skontaktować się nie tylko telefonicznie, ale także listownie, na adresy: TUiR WARTA SA, Skrytka Pocztowa nr 1020, 00-950 Warszawa 1.
W przypadku konieczności kontaktu z centralą TUiR oraz TUnŻ, możemy napisać, wybierając odpowiedni adres: TUiR "WARTA" SA, ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa.
Na stronie internetowej Warty znajduje się zakładka Kontakt, w której znajdziemy szereg przycisków, dzięki którym zostaniemy przekierowani do odpowiednich tematycznie miejsc kontaktu z firmą.
- I tak pod przyciskiem „Napisz do nas”, za pomocą specjalnych formularzy, będziemy mogli zrealizować zakup ubezpieczenia, załatwić sprawy związane ze swoją polisą oraz wszelkimi kwestiami dotyczącymi RODO, złożyć reklamację, czy wypowiedzieć OC.
- Pod przyciskiem „Znajdź agenta”, szybko przeszukamy mapę, aby odnaleźć najbliższą placówkę Warty.
- Pod przyciskiem „Zgłoś szkodę” znajdziemy kompleksowe informacje dotyczące kontaktu z firmą oraz najlepszy dla nas warsztat samochodowy. Poza tym, poprzez tę zakładkę, możemy dosłać niezbędne dokumenty, jak również załatwić sprawy związane z autem zastępczym.
- Kolejny przycisk, „Warsztaty partnerskie”, pozwala na błyskawiczne znalezienie najbliższego warsztatu współpracującego na warunkach ubezpieczeń Warty.
- A przycisk „Dane osobowe RODO”, dostarczy nam informacji o sposobie przetwarzania danych i umożliwi złożenie wniosków w tej sprawie.
Szybki kontakt z ubezpieczycielem.