1. Home
  2. » 
  3. Kurierskie
  4. » 
  5. Fedex Polska

Fedex Polska
Kontakt

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

Average: 5 (1 vote)

Fedex to jedna z największych na świecie firm kurierskich. Na stronie internetowej Fedex znajduje się bardzo przejrzysty, prosty i nowocześnie zorganizowany dział obsługi klienta.

Na samej górze strony klientów wita wirtualny asystent obsługi klienta. Jest to rodzaj inteligentnego działu FAQ, w okienku którego można wpisać swoje pytanie, a odpowiedź w postaci wskazówek dla sposobu postępowania w danej sytuacji otrzymamy natychmiast.

Poniżej znajdziemy tradycyjny dział FAQ, w którym odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania zamieszczone są w dość nietypowy sposób.

FedEx Opole Numer Telefonu

Są tu przewodniki, spisy towarów niebezpiecznych i wyłączonych z transportu krajowego, formularze, a nawet film instruktażowy o poprawnym pakowaniu przesyłek. Dodatkowo zamieszczono niewielki dział dotyczący narzędzi automatyzacji wysyłki. Jeszcze inną formę wsparcia w postaci FAQ znajdziemy na samym dole strony, w dziale Więcej Informacji od Fedex, pod hasłem Baza Wiedzy. Zamieszczono tu szereg artykułów, które szczegółowo opisują różne zagadnienia, podzielone na cztery grupy tematyczne:

  • ABC nadawania przesyłek.
  • Rozwiązania specjalistyczne.
  • Historie naszych klientów.
  • Przygotowanie przesyłki.

 

Numer do Biura Obsługi Klienta FedEx

Infolinia w Fedex dla przesyłek krajowych i międzynarodowych czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00, pod dwoma numerami telefonów: 801 002 800 (połączenia z telefonów stacjonarnych) i 22 211 80 00 (połączenia z telefonów komórkowych). Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora obsługującego połączenie.

 

Kontakt przez Internet

W zakładce Wsparcie – Kontakt, znajduje się okienko FedEx Live Chat, za pomocą którego możemy nawiązać natychmiastowy kontakt z doradcą. Czat czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Tuż obok zamieszczony jest również formularz kontaktowy. W tym miejscu musimy jedynie zaznaczyć, czy poszukujemy pomocy dotyczącej przesyłek krajowych czy zagranicznych, a następnie wybrać, z którego działu chcemy tę pomoc uzyskać. Wymagane jest także wpisanie swojego imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego i mailowego, numeru telefonu i zapytania, które kierujemy do konsultanta.

FedEx tel

Bardzo ważnym elementem obsługi klienta jest również cały dział poświęcony śledzeniu przesyłek krajowych i międzynarodowych. W tym miejscu należy wpisać w odpowiedniej zakładce numer przesyłki, którą chcemy zlokalizować. Fedex oferuje aż trzy rodzaje usługi śledzenia przesyłki:

  • FedEx Tracking (prosta w obsłudze, dla niewielkiej ilości przesyłek).
  • FedEx Advanced Tracking (szczegółowe informacje dotyczące danych i lokalizacji paczek w ilości od kilkudziesięciu do kilkudziesięciu tysięcy).
  • FedEx Mobile Tracking (prosta w obsłudze aplikacja na telefon).

Chcąc mieć stały kontakt ze swoimi klientami, FedEx zamieszcza różne aktualności, nowości i informacje o zmianach na najpopularniejszych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Kanał Fedex na YouTube pokazuje nie tylko zabawne i urocze filmiki dotyczące swojej działalności, ale również serię tutoriali i poradników, które są łatwym i przyjemnym sposobem zapoznania się m.in. z polityką wysyłkową firmy.

Dbając o wysoką jakość usług i obsługi klienta, Fedex zamieścił na swojej stronie internetowej krótki formularz, za pomocą którego klienci mogą wyrazić swoją opinię na temat usług firmy.

Datos empresa

Comments
jak złożyć skargę?