Kontakt z firmą Apple Polska jest możliwy na wiele sposobów, najprostszą metodą jest kontakt telefoniczny z jednym z centrów wsparcia.
Nawet jeśli jesteś klientem Apple w Polsce, to masz możliwość rozmowy z każdym centrum wsparcia na całym świecie, co sprawia, że masz możliwość uzyskania wsparcia odnośnie do Twoich produktów oraz informacji w każdym miejscu świata.
Apple Kontakt telefoniczny
Polskojęzyczny numer wsparcia jest numerem bezpłatnym, ale jedynie dla linii naziemnych, i jest to numer 0800 4411875. W przypadku połączenia z telefonu może zostać naliczona opłata oraz trzeba wiedzieć, że ten numer może być niedostępny dla niektórych operatorów telefonii komórkowej.
Natomiast jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz oszczędzić czas, na stronie Apple masz możliwość zgłoszenia problemu w trybie online i wówczas system w Twojej przeglądarce połączy Cię z ekspertem. Pamiętaj, gdy dzwonisz w sprawie własnego produktu Apple, ważne jest abyś najpierw znalazł numer seryjny swojego urządzenia, będzie to potrzebne w celu internetowego, zdalnego wsparcia dla Twojego sprzętu.
Jeśli jesteś właścicielem produktu, możesz się również zalogować do strony Moje Wsparcie na serwisie Apple Polska. Zazwyczaj większość produktów marki Apple jest objęta bezpłatnym wsparciem telefonicznym ważnym 90 dni od momentu zakupu oraz roczną gwarancją producenta.
Pamiętaj, by sprawdzić zakres przysługującego Ci wsparcia zanim skontaktujesz się z firmą Apple. Dzięki temu oszczędzisz sporo czasu nie tylko sobie, ale również konsultantom firmy Apple.
apple pomoc techniczna
Bardzo istotna jest też pomoc ze sklepów Apple i znajdujących się tam konsultantów na miejscu. Tego typu pomoc służy nie tylko rozwiązaniu problemów z zakupionymi wcześniej produktami Apple, ale również i prezentacji tych produktów, których potencjalnie potrzebujemy, bądź które potencjalnie chcielibyśmy zakupić.
Warto się kontaktować bezpośrednio z salonem firmowym Apple ze względu na to, że konsumenci mogą zażądać od sprzedawcy naprawy, bezpłatnej wymiany, rabatu bądź zwrotu zapłaconej kwoty, jeśli dany towar odstępuje od tego opisanego w zawartej pomiędzy klientem a salonem sprzedaży Apple umowy sprzedaży, a zgodnie z polskim prawem (w tym wypadku Kodeksem Cywilnym) kupujący ma prawo zgłaszać tego typu roszczenia do dwóch lat od zakupu produktu.
Oprócz typowego wsparcia klienta w momencie zakupu, lub przed zakupem w celu podjęcia właściwej decyzji dotyczącej zakupu konkretnego produktu Apple, to z racji tego że urządzenia Apple są dostarczane z bardzo zaawansowanymi funkcjami, które ułatwiają dostęp, jest możliwość uzyskania dodatkowych informacji z działu pomocy firmy Apple celem właśnie lepszego zrozumienia tego typu systemów, dzięki którym to systemom czy funkcjom jesteś w stanie dokonać więcej przy użyciu produktów Apple.
Wsparcia klientów Apple
Przy użyciu działu wsparcia klientów Apple, możesz uzyskać dane z takich zasobów jak: zasoby dla developerów, zapoznanie się z ułatwieniami dostępu oraz informacje na temat akcesoriów. W przypadku zasobów dla developerów, mamy do czynienia z zasobami, na podstawie których developerzy Apple są w stanie poprawić dostępność stworzonych przez siebie aplikacji.
W omówieniu łatwości dostępu masz możliwość pełniejszy obraz funkcji ułatwień dostępu oferowanych w produktach firmy Apple Polska. W przypadku korzystania z pomocy dotyczącej akcesoriów Apple, masz możliwość uzyskania informacji na temat pilotów Bluetooth i przełączników do produktów Apple, w tym Mac’ów, iPad’ów, telefonów iPhone i urządzeń iPod oraz podłączenia monitorów brajlowskich.
Jak wynika z powyższego artykułu, Apple jest w stanie dostarczyć nie tylko użyteczne produkty, ale również właściwe wsparcie przedsprzedażowe i posprzedażowe dla swoich klientów.